خبرهای داغ:
رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین

مسابقه «جلوه های غدیر از قلم خبرنگاران» برگزار می شود

حق شناس گفت: بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان، به مناسبت تقارن روز خبرنگار و دهه پربرکت امامت و ولایت، از اهالی قلم و رسانه که در حوزه غدیر، دارای اثر می باشند، تجلیل به عمل می آورد.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محسن حق شناس رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به بیانات امام علی(ع) در نهج البلاغه گفت: اشکال بزرگ ما این است که کارهای شدنی را دیر به انجام می رسانیم.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان قزوین اظهار کرد: بیان همه اتفاقات امروز جامعه از دریچه قلم و دوربین و رسانه خبرنگاران است.

این مسوول با اشاره به برگزاری مسابقه جلوه های غدیر از قلم خبرنگاران عنوان کرد: در راستای تقویت ارتباط اصحاب رسانه با بنیاد غدیر مسابقه ای با عنوان جلوه های غدیر از قلم خبرنگاران برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان و بنیاد بین المللی غدیر استان برگزار می شود و ز سال گذشته تا روز غدیر جهت تشویق خبرنگاران به مباهله و غدیر انجام شود.

حق شناس گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه که از تاریخ ۱۷ مرداد ۹۸ تا ۱۷ مرداد ۹۹ تا ساعت ۱۲ ظهر در حوزه های غدیر، مباهله، امامت، ولایت وحوزه های مرتبط دارای اثر می باشند، می توانند با ارسال لینک آثار در قالب خبر، گزارش، تیتر، کلیپ، عکس وغیره به آدرس
https://chat.whatsapp.com/HJKRff9AfxX5vR6sPE07vi
در این مسابقه بزرگ فرهنگی شرکت نمایند.

گفتنی است انتشار و اطلاع رسانی اخبار مسابقه بزرگ فرهنگی غدیر از طریق خبرگزاری بسیج قزوین انجام می شود و به برگزیدگان برتر مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها