خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

تبیین اهداف انقلاب به صورت هنرمندانه وظیفه رسانه است

حجت الاسلام شهسواری گفت: خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه انقلابی شناخته شده است و باید با روشی هنرمندانه اهداف و آرمان های انقلاب را به مخاطبان خود انتقال دهد.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۳۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در دیدار با اعضای خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت هفته خبرنگار اذعان کرد: امیدواریم عیدی ما در این ایام ریشه کن شدن بیماری کرونا باشد.

وی ادامه داد: همواره همه روز ها روز خبرنگار است و امیدواریم که همه ما در جهت روشنگری و پاسداشت خون شهدای مدافع وطن، حرم و حریم اسلام قدم برداریم.

حجت الاسلام شهسواری ابراز کرد: اعتقاد دارم حرفه خبر بسیار کار سختی است و در زمانه ای که زیر چتر انقلاب نفس میکشیم باید در جهت اعتلای انقلاب قدم برداریم و این پیام آسمانی را به گوش همگان برسانیم.

وی افزود: خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه انقلابی شناخته شده است و باید با روشی هنرمندانه اهداف و آرمان های انقلاب را به مخاطبان خود انتقال دهد.

این مسوول با اشاره به اهمیت حضور رسانه ها در اقدامات بزرگ مردمی گفت: اگر رسانه ها در گردهمایی ها و رویداد ها حضور نداشته باشند حضور مردمی تجلی نخواهد داشت، لذا در همین موضوع نباید از اهمیت جایگاه رسانه قافل شویم.

شهسواری در ادامه به همکاری بیش از پیش مابین خبرگزاری بسیج و شورای تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها