فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

تا مشکلات هست بسیج در کنار مردم است

همه این کارها و اتفاقات به برکت فرهنگ علوی و به تاسی از امیرالمومنین (ع) است زیرا مردم ما پیروان واقعی ائمه اطهار (ع) هستند و اجازه نمی دهند سایرین درگیر مشکلات باشند و آسیب ببینند
کد خبر: ۹۲۶۳۷۶۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم نهضت کمک مومنانه به مناسبت دهه ولایت و امامت و توزیع 110 هزار بسته معیشتی و اهدای 313 جهیزیه به زوج های جوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در این مراسم که امروز در محل سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهریار برگزار شد، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه چشم همه دنیا به ایران اسلامی و انقلاب اسلامی است، گفت: بسیاری از کشورها متعجب اند که ملت باعظمت ایران چگونه در کوران مشکلات قرار دارند اما ایستادگی خودشان را حفظ نموده اند و با همین ایستادگی به اقشار آسیب پذیر کمک هم می کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) شهرری ادامه داد: در همان اسفندماه در کمترین زمان ممکن، گروههای جهادی، اقشار مختلف مردم، موکب ها، کادر درمان و... کاری را رقم زدند که دنیا در بهت فرو رفت که ایران چگونه بحران کرونا را مهار کرد و همه کمبوهایش تامین شد و حتی در مناطق محروم، اقلام بهداشتی بطور رایگان توزیع شد.

وی به بکارگیری امکانات بسیج برای تولید ماسک اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین اقدام در مورد کرونا همان غربالگری بود که مورد تایید قرار گرفت و دنیا شاهد بود که علیرغم توسعه تحریم ها توانستیم نیارهای دارویی و تجهیزات درمانی خود را تامین کنیم که البته آن چه که باعث رقم خوردن این اتفاقات بود رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

سردارحسن زاده، نهضت کمک مومنانه را کارنامه درخشان مردم با تکیه بر ظرفیت های مردمی و انقلابی توصیف نمود و گفت: قرار است مرحله دوم کمک مومنانه در سه مقطع، ابتدا دردهه ولایت، سپس در دهه اول محرم و نهایتا در دهه آخر صفر اجرا شود.

وی اظهار داشت: مرحله فعلی در سراسر شهرستان های استان تهران با توزیع 110 هزار بسته معیشتی و اهدای 313 جهیزیه به زوج های جوان آبرومند و عزتمند اجرا می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) شهرری با تاکید بر اینکه این هدایا بخش کوچکی از عظمت حضور ملت ایران است، افزود: همه این کارها و اتفاقات به برکت فرهنگ علوی و به تاسی از امیرالمومنین (ع) است زیرا مردم ما پیروان واقعی ائمه اطهار (ع) هستند و اجازه نمی دهند سایرین درگیر مشکلات باشند و آسیب ببینند.

سردار حسن زاده در پایان سخنان خود گفت: تا مشکلات هست بسیج در کنار مردم است و هرگز خسته نمی شود و با قدرت زیاد و توان مضاعف راه خود را خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار