تجلیل ناحیه مقاومت بسیج مهریز از کادر درمان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز

ناحیه مقاومت بسیج مهریز از کادر درمان قسمت بیماران کرونایی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان تجلیل نمود.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۵۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز و همچنین مسئول معاونت اجتماعی سپاه الغدیر یزد باحضور در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان از کادر درمان قسمت بیماران کرونایی بیمارستان تجلیل نمودند.
سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان بیمارستان مهریز بیان داشت:بیماری کرونا با همه ضرر‌های جانی و مالی، زحمات بی شائبه و در خط مقدم بودن برخی کادر پزشکی و پرستاری که مغفول مانده بود را به ما نشان داد.
فاتحی ادامه داد: کرونا توانست چهره واقعی و کثیف غرب و اروپا را به ما نشان دهد و البته در کشور ایران شاهد از خودگذشتگی و کمک‌های مومنانه در رزمایش مواسات چه از جانب کادر درمان و چه از طرف ارگان‌ها و مردم عزیز بودیم.
در حاشیه این مراسم محسن زاده رییس بیمارستان مهریز اظهار داشت: قدردانی از کادر درمان و پزشکی باعث ایجاد روحیه مضاعف و دلگرمی در کادر درمان خواهد شد.
محسن زاده در ادامه ضمن قدردانی صمیمانه از فعالیت بسیجیان افزود: در پیک اول شیوع ویروس کرونا شاهد فعالیت‌های بسیار چشمگیری از طرف بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بودیم که منجر به کنترل این مرحله از بیماری در شهرستان شد.
همچنین دکتر فلاح سرپرست بیمارستان شهرستان گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شهرستان ارائه نمود و اظهار داشت: کادر درمان بخش کرونا بشدت تحت فشار هستند و رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک از طرف مردم در جهت کاهش سرایت این بیماری می‌تواند کمک بسیار خوبی به این عزیزان باشد.
در ادامه از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان بازدید صورت گرفت.
ارسال نظرات