پیام تقدیر دبیر قرارگاه کمک مومنانه استان مرکزی از جهادگران و بسیجیان؛

دریای خدمت جهادگران و بسیجیان در استان مرکزی محو کننده موج کرونا است

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله درپیامی از تلاش ها و اقدامات بسیجیان، جهادگران و کارکنان سپاه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۹۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله درپیامی از تلاش ها و اقدامات بسیجیان، جهادگران و کارکنان سپاه تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام ایشان به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بدینوسیله از تلاش های بسیج سازندگی سپاه روح الله استان و همه جهادگران عرضه کمک مومنانه و کارکنان سپاه استان که با هدیه بخشی از حقوق خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در رزمایش مرحله دوم استان شرکت کرده اند صمیمانه قدردانی میکنم.

خوشبختانه به برکت جاری بودن روحیه ایثار ،جهاد و خدمت گذاری که مدیون مجاهدت های شهدای انقلاب اسلامی،مدافعان حرم، امنیت و سلامت می باشد، صحنه های خوبی را از خدمت رسانی در استان مرکزی شاهد هستیم.

توفیق خدمتگزاری به مردم و به ویژه در شرایط کرونایی به افراد آسیب دیده یک نعمت بزرگ و ارزشمند الهی است که همه باید قدر آن را بدانیم و از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

تشکیل بسیج سازندگی و گروه های جهادی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است و امروز شاهد هستیم جهادگران و بسیجیان با دریای بی کران خدمت رسانی خود تاثیرات موج های کرونایی را از بین می برد.

به امید روزی که به فضل الهی،با همت و اراده مسئولین، مشارکت خیرین ، نهادهای انقلابی ، دستگاه های اجرائی، هیئت های مذهبی ،سازمان های مردم نهاد و مردم مومن و متدین استان مرکزی شاهد کاهش خسارت های کرونا باشیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات