خبرهای داغ:
در شهرستان فلاورجان برگزار گردید

مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در فلاورجان

600 بسته غذایی در دهه ولایت بین کسانی که تحت پوشش کمیته و بهزیستی قرار ندارند و آسیب دیده و نیازمند می باشد توزیع گردید.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۹۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، در راستای اجرای مطلوب و اثر بخش مرحله دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا و درلبیک به رهنمودها وتدابیر فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی مبنی بر نهضت جمع آوری کمک و خدمت رسانی به هموطنان و نیازمندان که به دلیل شیوع این بیماری آسیب مالی دیده  و یا مشاغل خود را  از دست داده اند، رزمایش سراسری کمک مومنانه به همت ناحیه مقاوت بسیج فلاورجان امروز با توزیع 600 بسته معیشتی در بین جامعه هدف آغاز گردید .

سرهنگ پاسدار جواد فصیحی در ادامه به تعداد بسته های معیشتی که در شهرستان شهدای خط شکن فلاورجان توسط سپاه تهیه  شده اشاره نمود و افزود : 600 بسته غذایی به ارزش  140000000 تومان که در دهه ولایت بین کسانی که تحت پوشش کمیته وبهزیستی قرار ندارند و آسیب دیده و نیازمند می باشد توزیع گردید.

وی در ادامه گفت : طرح قربانی یک گوسفند در هر محله از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان می باشد که گوشت  این گوسفندان قربانی شده بین افراد نیازمند توزیع می گردد.

فرمانده سپاه فلاورجان درادامه اذعان داشت : 23 جهزیه برای ازدواج آسان فراهم شده است که شامل  یک پک حاوی 22 عدد  کالا به ارزش  69000000ریال می باشد که در ایام عید قربان تا عید غدیر بین خانواده های  نیازمند توزیع گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار