خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

توزیع 35 هزار بسته حمایتی در مرحله نخست کمک مومنانه در مراغه

فرمانده سپاه مراغه گفت: 35 هزار بسته حمایتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با تلاش بسیجیان و گروه های جهادی در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۱۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در آیین آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در پایگاه شهید مدنی این شهرستان افزود: این بسته های حمایتی و معیشتی در طول ماه مبارک رمضان تامین و در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: مردم نوع دوست این شهرستان با تلاش بسیجیان و مردم خیر، همواره از آغاز شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و پیش از رزمایش کمک مومنانه نیز یک هزار و 400 بسته حمایتی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

رشیدی با اشاره به آغاز مرحله نخست گام دوم رزمایش کمک مومنانه در مراغه اضافه کرد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور و در لبیک گویی به فرمان رهبری در حمایت از خانواده های نیازمند در سه مقطع آغاز شده است.

وی اضافه کرد: مقطع زمانی اول این مرحله از عید قربان تا عید سعید غدیر، مقطع دوم آن در دهه اول محرم و مقطع سوم آن نیز در دهه آخر صفر و همزمان با ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و اربعین حسینی خواهد بود.

رشیدی بیان کرد: در این طرح اجتماعی، خادمان بسیجی و خیر این شهرستان به همت پایگاه های مقاومت، تا پایان نابودی بیماری منحوس کرونا در کنار مردم و اقشار نیازمند خواهند بود.

وی ادامه داد: مقطع اول این طرح با توزیع بیش از سه هزار بسته حمایتی در بین اقشار نیازمند توسط گروه های جهادی و بسیجیان این شهرستان از عید قربان آغاز شده است.

رشیدی اضافه کرد: انتظار این است که مردم دلسوز و خیران این شهرستان نیز در حد توان خود کمک و یاور پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی در رزمایش کمک مومنانه و حمایت از نیازمندان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها