بسیجیان شهرستان راسک که از آغاز شیوع کرونا پای کار مقابله با این ویروس بوده اند اکنون نیز با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک به کمک کادر درمان آمده اند.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۳۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک با بیان اقدامات سپاه در مقابله با بیماری کرونا گفت: سپاه شهرستان راسک از ابتدای شیوع این بیماری تمام تلاش خود را در مقابله با کرونا به کار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و نیاز شهرستان در تامین ماسک، بسیجیان و پاسداران این شهرستان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک‌های یکبار مصرف کردند و همه دست بکار شدند تا زنجیره تولید ماسک با سرعت بچرخد و بهانه‌ای باقی نماند برای اندک افرادی که هنوز ماسک نمی‌زنند.

 وی با تاکید بر اینکه کارگاه‌های تولید ماسک همچنان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: تامین سایر اقلام بهداشتی از جمله دستکش‌های یک بار مصرف و مواد ضد عفونی کننده نیز از جمله اقداماتی بود که سپاه شهرستان در دستور کار خود قرار داد و طی چند مرحله در بین مردم نیازمند این شهرستان توزیع کرد.

فرمانده سپاه شهرستان راسک در ادامه گفت: سپاه این شهرستان با به کارگیری نیرو‌ها و بسیجیان خود، گندزدایی معابر و خیابان‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

نخعی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان راسک تا ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مردم خواهد بود ‌و در مقابله با این ویروس نیز تمام تلاش و همت خود را به کار میگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات