امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی گفت: سپاه و بسیج در عرصه های مختلف خدمت به مردم سربلند بوده اند.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۴۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار میلاد معصومی فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) بخش مرکزی شهرستان عسلویه بمناسبت دهه امامت و ولایت با شیخ محمد انزاری امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی به منظور افزایش همکاری‌های در اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه دیدار و گفتگو کرد.


شیخ انزاری گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم سربلند بوده‌اند و از زحمات برادران پاسدار و بسیجی در رزمایش مواسات مؤمنانه تشکر می‌کنم و امیدوارم این توفیق برای شما استمرار داشته باشد.



انزاری در این نشست گفت: مایه افتخار است که مردم عزیزمان و نهاد‌های مختلف در کشور، برای کمک خیرخواهانه و مواسات مؤمنانه بسیج شده‌اند و الحمدلله در سایه ایمان به خدا و توجه به فرمایشات رهبری این فرهنگ ارزشمند را در کشور داریم.

وی گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم سربلند بوده‌اند و از زحمات برادران پاسدار و بسیجی در رزمایش مواسات مؤمنانه تشکر می‌کنم و امیدوارم این توفیق برای شما استمرار داشته باشد.

شیخ انزاری تصریح کرد: شما قلب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خوشحال کرده‌اید و ان‌شاءالله دعای خیر مردم و ایشون همراه شما خواهد بود.


همچنین در این نشست سروان معصومی گزارشی از فعالیت‌های بسیج در جمع آوری کمک و اجرای رزمایش مواسات مؤمنانه در دهه اول محرم ارائه کرد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها