در کمک‌های مومنانه دنبال آرم نیستیم و آرمان نظام و انقلاب را دنبال می‌کنیم
کد خبر: ۹۲۶۳۹۵۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مرحله دوم کمک مومنانه ناحیه حضرت رسول (ص) روز چهارشنبه مورخه 15/5/99 در محل حسینیه ثارالله کرمان کلید خورد که این مراسم با حضور سردار حسین معروفی فرماندهی سپاه ثارالله  افتتاح گردید که دراین مراسم سردار معرفی   ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: به‌واسطه شیوع ویروس کرونا بخشی از مردم شغل خود را از دست دادند و معیشت آنها با مشکل روبه‌رو شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال بحث رزمایش مومنانه را مطرح کردند گفت: سپاه پاسداران بلافاصله قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را راه‌اندازی کرد و به تبع آن در استان کرمان و شهرستان‌های نیز این قرارگاه تشکیل شد.

وی با عنوان اینکه 39 هزار و 200 خانوار در مرحله اول رزمایش مومنانه در استان کرمان شناسایی شدند بیان کرد: این خانوارها تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب اقتصادی دیده بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی سپاه به مردم سیاسی، مذهبی و قومی نیست گفت: در خدمت به مردم مکتب امامین انقلاب و مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نگاه ما به خدمت به مردم جامع‌الاطراف است و انسانیت و کرامت مردم را مدنظر قرار می‌دهیم افزود:  مردم استان کرمان نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس داشتند و بیش از 6 هزار و 500 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه در کمک‌های مومنانه دنبال آرم نیستیم و آرمان نظام و انقلاب را دنبال می‌کنیم گفت: استاندار و امام جمعه کرمان نیز پای کار هستند و در شهرستان‌ها فرماندهان بسیج دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هستند.

سردار معروفی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش در سه مرحله و در دهه امامت و ولایت انجام می‌شود افزود: مرحله دوم در دهه اول ماه محرم و مرحله سوم این رزمایش از اربعین حسینی در دهه آخر ماه صفر تا سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 62 هزار و 278 خانوار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در استان کرمان در مرحله دوم شناسایی شده است عنوان کرد: 4 هزار و 554 کارت هدیه و بیش از هزار و 500  بسته معیشتی در این مرحله توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اطعام 64 هزار و 800 پرس غذا برای نیازمندان نیز داریم افزود: 30 هزار پرس غذا در شب عید غدیر در استان کرمان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و توزیع 55 هزار و 750 بسته لوازم التحریر در بین خانوارهای نیازمند پیش‌بینی شده است ادامه داد: 2 هزار و 840 بسته پوشاک و کیف و کفش نیز در این مرحله رزمایش توزیع خواهد شد.

سردار معروفی از توزیع 21 هزار و 700 ماسک در حاشیه شهر کرمان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت 84 جهیزیه روز دوشنبه در مرکز استان بین زوج‌های جوان نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  خاطر نشان کرد:  در دهه اول ماه محرم بیش از 33 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود و این کمک‌ها بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات