فرمانده سپاه کربلا از کمک ۳۸۰ میلیارد ریالی مردم مازندران به نیازمندان در مرحله اول نهضت مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۶۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در حاشیه مرحله اول گام نهضت کمک مومنانه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و نیز تبریک عید پرخیر و برکت غدیر خم، با اشاره به اینکه نهضت کمک مومنانه در سه مرحله در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود، گفت: مرحله اجرای کمک مومنانه در دهه امامت و ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر صفر می باشد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ۱۰۳ هزار خانوار نیازمند و کم برخوردار تحت پوشش نهضت کمک مومنانه قرار می‌گیرند، افزود: کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی، کارت هدیه، لوازم التحریر، پرداخت اقساط و اجاره بها و دیگر کمک‌های مورد نیاز، به اقشار آسیب پذیر تهیه و توزیع خواهد شد.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران، از کمک ۳۸۰ میلیارد ریالی در هر مرحله از نهضت مومنانه  هم خبر داد و افزود: در این پنج روز از آغاز مرحله اول به ۵۸ هزار خانوار‌های آسیب دیده از کرونا ۸۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی شد.

سرهنگ پاسدار مسلمی به مشارکت پررنگ مردم در این مرحله از نهضت کمک مومنانه هم اشاره کرد و گفت: یک نیکوکار و خیر هم در این مرحله ۲۶ میلیارد ریال در قالب  ۱۳ هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به مردم آسیب دیده کرونایی اهدا کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها