نخبه بسیجی سپاه ناحیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

ارزش بخشیدن به مقام زن سبب شکوفایی بانوان می شود

نخبه بسیجی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس با اشاره به اینکه ارزش بخشیدن به مقام زن سبب شکوفایی بانوان می شود، گفت: انقلاب اسلامی، زن را به معنای واقعی کلمه ارزش بخشیده و همین ارزش دادن باعث رشد استعداد و روحیه خود باوری در دختران و زنان ایرانی شده است.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۰۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

سارینا بابایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به تالیف بیش از  30 عنوان کتاب در زمینه های پزشکی، ریاضی، اجتماعی،  اظهار داشت: من با تحقیق در علم بیونیک حوزه مهندسی پزشکی تلاش می کنم، تا بتوانم تحول شگرفی در این رشته مهم ایجاد کنم.

وی با بیان اینکه من باتوجه به علاقه خاص به علم پزشکی سه عنوان کتاب در زمینه پزشکی نگارش کردم، افزود: چند کشور و دانشگاه بین المللی از بنده دعوت به همکاری و اقامت کردند که به صراحت این موضوع را رد کردم.

ارزش بخشیدن به مقام زن سبب شکوفایی بانوان می شود

این نخبه بسیجی ١٣ساله با اشاره به اینکه دانش آموز کم هوش و یا باهوش در کشور جود ندارد، تصریح کرد: مدارسی با عنوان تیزهوشان و امثال آن باعث برچسب زدن کم هوشی و باهوشی به دانش آموزان شده است و من معتقدم همه استعداد دارند، اما ممکن است شکوفا نشده باشد.

بابایی همچنین با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی و نقش حمایتی نهادها در این موضوع، بیان کرد: من معتقدم اگر تمام نهادها و سازمان ها چند کودک را تحت حمایت بگیرند، دیگر کودک کاری در جامعه نخواهیم داشت و کتابی با عنوان "کودکانی از جنس طلا" نگارش کردم و معتقدم همه کودکان این سرزمین، آینده سازان این مملکت هستند.

ارزش بخشیدن به مقام زن سبب شکوفایی بانوان می شود

نخبه بسیجی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در پایان با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا و انقلاب هستیم، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، زن را به معنای واقعی کلمه ارزش داد و همین ارزش بخشیدن باعث رشد استعداد و روحیه خود باوری در دختران و زنان ایرانی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار