مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:

روز غدیر نشانه ای از تداوم خط نبوت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: روز غدیر نشانه ای از تداوم خط نبوت است.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت‌الاسلام موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس به مناسبت ایام دهه ولایت و عید بزرگ غدیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت: واقعه غدیر خم یکی از مهمترین حادثه‌های تاریخی صدر اسلام است و به تعبیر معصومان علیهم السلام عید بزرگ الهی است که همه پیامبران به پاسداشت حرمت آن مأمور بودند.

وی تصریح کرد:چنانکه امام صادق علیه السلام می‌فرماید: روز غدیر عید بزرگ خداست و خدای تعالی هیچ پیغمبری نفرستاد جز این که به او حرمت این روز را شناساند، رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم نیز این روز را برترین عید های امت خویش معرفی می‌کند و می‌فرماید: روز غدیر خم برترین عید امت من است.


خالصی افزود :رخداد غدیر در ذی الحجه سال دهم هجری تنها یک حادثه تاریخی نیست غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است نشانه ای از تداوم خط نبوت و چشمه ای است که تا پایان هستی می جوشد غدیر، کمال دین و اتمام نعمت و موجب خشنودی خداوند است .


او تاکید کرد ولایت امیرمومنان علیه السلام حصن حصین و دژ استوار ی است که پناه برندگان به آن از سیلاب حوادث و گمراهی در امانند روز غدیر روز تجلی اراده خداوند مکمل باورها و نقطه تأمّلی در تاریخ است و غدیر نشان می‌دهد که ولایت چقدر با اهمیت و ولی چه جایگاهی نزد خداوند متعال دارد .


مسول‌نمایندگی‌ولی‌فقیه‌درناحیه‌بندرعباس‌ در پایان خاطر نشان کرد :امروز نیز باید همه ما گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که امام امت فرمود ولایت فقیه همان ولایت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است.

ارسال نظرات