خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) تسوج:

پیام رسان ها بهترین بستر برای انتقال مطالب فرهنگی تربیتی است

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) تسوج، پایگاه های بسیج خواهران را تجهیزات سخت افزاری پایگاه های بسیج را بهترین بستر برای فعالیت در عرصه فضای مجازی دانست.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معصومه صالحی در نشست ماهانه فرماندهان پایگاه های حوزه تسوج باید از بستر با بیان اینکه فعالیت در فضای حقیقی در شرایط کنونی با کرونا مشکل است، افزود: فرماندهان پایگاه های بسیج از پیام رسان های داخلی و فضای مجازی برای انتقال مطالب فرهنگی و تربیتی استفاده کنند.

 وی ادامه داد:  مطالب گسترده و وسیع فرهنگی و تربیتی و اخلاقی در گستره فضای مجازی وجود دارد که با هدایت و گزینش پیام های مفید و موثر در این فضا می توانیم  در روند آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم قدم های موثری برداریم.

صالحی فعالیت در فضای مجازی و پیام رسان های داخلی ایتا و سروش را در شرایط کنونی لازم و ضروری دانست و براهمیت آن تاکید کرد.

وی اضافه کرد: با بکارگیری استعدادهای توانمند و ماهر بسیج خواهران تسوج در فضای مجازی افق های روشنی در پیشبرد برنامه بسیج برداشته شود.

در پایان فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه انتقادات و پیشنهادات سازنده خودشان در جهت پیشبرد اهداف بسیج درحضور فرمانده حوزه مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها