خبرهای داغ:

بستری ۸۰ بیمار کرونایی در شاهرود/۱۳۱۲ نفر مبتلا به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۳۱۲ نفر مبتلا به کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشگاه ثبت شده است گفت: اکنون ۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شاهرود بستری هستند.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۲۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن با اشاره به آخرین وضعیت کرونا ویروس تا ۱۶ مردادماه ۱۳۹۹ در حوزه تحت پوشش این دانشگاه اظهار کرد: با روند صعودی و نگران کننده ابتلا در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه مواجه هستیم و شمار مبتلایان قطعی از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۸ تا امروز پانزدهم مردادماه ۱۳۹۹ به ۱۳۱۲ نفر رسیده است.
او افزود: با قرمز شدن وضعیت در دو شهرستان شاهرود و میامی طی سه هفته گذشته ۱۲ مورد مرگ در بین بیماران تست مثبت کرونا رخ داده است و هم اکنون ۸۰ بیمار با تشخیص کرونا بستری هستند که ۱۵ نفر از آن‌ها بدحال و در بخش‌های آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه با اخذ شرح حال و رصد تماس‌ها روشن شده که اکثر مبتلایان این مدت اخیر محل محتمل سرایت و انتقال آن‌ها به حضور در تجمعات مختلف بر می‌گردد و با توجه به فعال بودن چرخه انتقال عامل بیماری از آحاد مردم و بالاخص سالمندان و کسانی که بیماری‌های مزمن زمینه‌ای دارند مصرانه انتظار داریم که در هیچ گونه گردهمایی و تجمعی شرکت نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها