جشن عید غدیرخم در روستای قره آغاج صوفیان برگزار شد

جشن دهه امامت و ولایت در آستانه عید غدیرخم در حسینیه روستای قره آغاج به همت پایگاه ریحانه النبی این روستا با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه و شورای حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س) صوفیان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۳۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اختری فر ضمن قدردانی از پایگاه بسیج ریحانه النبی قره آغاج در خصوص پیشبرد برنامه های سال 99 با وجود بیماری کرونا، به تبیین وتشریح فضایل غدیرخم و جایگاه ولایت پرداخت و نشر و انعکاس مفاهیم غدیر را با توجه به هجمه سنگین دشمنان اسلام در فضای مجازی خواستار شد.

وی  فضای مجازی را بهترین بستر برای نشر و گسترش و تعمیق مفاهیم ارزشی و اسلامی دانست و گفت : اهمیت فعالیت در فضای مجازی به حدی است که مقام معظم رهبری(مدظله) فرمودند؛ که اگر رهبر انقلاب نبودم خودم آن را مدیریت می کردم.

اختری فر بر اهمیت فعالیت پایگاه های بسیج و سرشبکه های کانال های فضای مجازی برای انعکاس مفاهیم غدیر و محرم تاکید و بیان کرد: انس با غدیر موجب مودت و علاقه به امامت و ولایت، وحدت بین مسلمانان و همچنین روشن شدن مسیر حرکت انسان به سوی کمال و سعادت می شود و فاصله گرفتن از غدیر و پیام بزرگ آن، موجب خسران و نابودی است.

وی با اشاره به جایگاه ولایت، عنوان کرد: شناخت جایگاه و اهمیت اصل مترقی ولایت فقیه وظیفه همگانی است و امروز استکبار جهانی از همه توان برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کند.

اختری فر با اشاره به برنامه های حوزه فاطمه الزهرا صوفیان در دهه غدیر، آذین بندی پایگاه های مقاومت بسیج، جمع آوری کمک های مومنانه به خانواه های بی بضاغت و کم بضاعت با همکاری پایگاه های بسیج و خیرین صوفیان و فعالیت در بستر فضای مجازی با حضور سر شبکه های کانال های تلگرامی و پیام رسان داخلی بسیج، پویش هر پایگاه یک قربانی و توزیع گوشت قربانی در روستاهای اندبیل و گل آباد سفید کمر، امند در بین40خانواده نیازمند، همایش پیاده روی همگانی، غبار روبی شهدای گمنام شهر صوفیان از جمله برنامه انجام شده در ایام غدیر برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار