خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه قم در بازدید از خبرگزاری های استان عنوان کرد.

روحیه خبرنگاران قم انقلابی و جهادی است

فتوحی گفت: رسانه‌های قم نشان دادند در انعکاس اخبار مهم به ویژه در شرایط بحرانی برای انعکاس اخبار موثق به صورت جهادی عمل نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۴۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ احمد فتوحی منش معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)در بازدید از دفاتر پایگاه خبری رویداد ایران ، روزنامه سراسری رویداد امروز،خبرگزاری موج و خبرگزاری ایسنا در قم که باحضور علی تقوایی و سید حسن حسینی نوده از مسئولین روابط عمومی سپاه قم صورت گرفت ،ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه از ملزومات جامعه امروزی است و همه آحاد جامعه به دانستن اخبار روز در زمینه‌های گوناگون نیاز دارند.

وی با بیان اینکه رسانه از ملزومات زندگی افراد جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: هرکسی بنا به ضرورت‌هایی که دارد به دانستن اخبار نیازمند است و اگر مردم جامعه به اخبار دسترسی نداشته باشند دچار آشفتگی می‌شوند که این نشان از اهمیت رسانه است.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب (ع) از عملکرد رسانه ها در قم ابراز امیدواری کرد و افزود: اصحاب رسانه با اعلام اخبار صادقانه همواره در جامعه می‌توانند امید و نشاط تزریق کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری‌های خبرگزاری ها در قم با سپاه علی بن ابی طالب (ع) عنوان کرد: رسانه‌های قم همواره نشان دادند در انعکاس اخبار مهم اعم از سیاسی اجتماعی و فرهنگی به ویژه در شرایط بحرانی برای انعکاس اخبار موثق به صورت جهادی عمل کردند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابیطالب نیز در این دیدار گفت: امسال برنامه ریزی برای برگزاری روز خبرنگار انجام شد، ولی با توجه به شیوع کرونا قرار شد به مناسبت روز خبرنگار از دفاتر رسانه‌های استان بازدیدی داشته باشیم و از اقدامات آن‌ها تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد:با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد بازدید از دفاتر رسانه‌های استان طی مدت ۱۲ روز انجام می‌شود که در این بازدید‌ها از ۲۵ خبرنگار و عکاس فعال استان تقدیر می‌شود.

تقوایی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه قم ادامه داد: بیش از ۱۰۰ خبرنگار استان عضو بسیج هستند که تلاش می‌شود از ظرفیت این عزیزان در راستای تولید محتوای مناسب بهره گرفت.

سید‌حسن حسینی‌نوده مدیر روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران قم را شاید بتوان پرکارترین خبرنگاران کشور دانست که فعالیت این عزیزان شایسته تقدیر است.

وی افزود: وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید و هم‌چنین برنامه‌های خبری زیادی که هرروزه در این استان برگزار می‌شود نشان از حجم بالای فعالیت خبرنگاران قمی است.

حسینی نوده عنوان کرد: از ۱۵ الی ۲۵ مرداد با همراهی یکی از اعضای هیئت‌رئیسه فرماندهی سپاه استان در دفاتر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حضور پیدا می‌کنیم و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۵ نفر از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و فعالان رسانه‌ای استان تقدیر می‌شوند.

مدیر روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به ظرفیت بالای خبرنگاران استان تصریح کرد:با تلاش مشترک و تبادل تجربیات در راستای رفع موانع کوشیده و این برنامه منجر به تقویت تعاملات دوسویه می‌شود.
 
در پایان این دیدار ها نیز مدیران و مسئولین خبرگزاری ها ی مذکور هرکدام به ارائه گزارشی از عملکرد و مطالبات خبرنگاران پرداختند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات