خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

کوچکترین جهت گیری به اخبار می تواند سرنوشت یک کشور را رقم بزند

دکتر محمدبیگی گفت: شغل خبرنگاری یک شغل ویژه است و کوچکترین زاویه و نگاه خبرنگار به خبر می تواند تبعات خاصی را ایجاد نماید و کوچکترین جهت گیری به اخبار می تواند سرنوشت یک کشور را رقم بزند.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۴۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، صبح امروز دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تلاقی این ایام با هفته خبرنگار بیان کرد: شغل خبرنگاری یک شغل ویژه است و کوچکترین زاویه و نگاه خبرنگار به خبر می تواند تبعات خاصی را ایجاد نماید و کوچکترین جهت گیری به اخبار می تواند سرنوشت یک کشور را رقم بزند.

 

وی گفت: اگر خبرنگاران دستاوردهای نظام، گفتمان تمدن اسلامی، رهنمون های مقام معظم رهبری را در جهان منتشر کنید گویا که بانگ اذان را در جهان انتشار می دهد.

 

دکتر محمدبیگی اظهار کرد: به تناسب  سختی های حرفه خبرنگاری، جایگاه معیشتی و حرفه ای خبرنگاران باید ایجاد شود که متاسفانه در این زمینه توجهی به خبرنگاران وجود نداشته و جا دارد وزارت ارشاد این پیگیری ها را با جدیت انجام داده و عملی نماید.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تسهیلات تجهیزات برای رسانه ها عنوان کرد: هنوز اقدامی در جهت دریافت تجهیزات رسانه ها انجام نشده و باید در این راستا وزارت ارشاد و دولت پشتیبان رسانه ها انجام شود.

 

وی افزود: در این زمینه مناسب است رسانه ها با گفتمان سازی و تعامل با بانک ها فضایی جهت دریافت تسهیلات در این زمینه ایجاد شود. 

 

دکتر محمدبیگی تصریح کرد: انجمن صنفی خبرنگاران باید تقویت شود و به نظر می رسد لازم است تا دولت و وزارت ارشاد باید قدم های جدی تری در این زمینه بردارند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه سوگیری برخی مسوولان با خبرگزاری ها و انتخاب جزیره ای برخی رسانه ها و قرنطینه سازی و کرونایی رسانه ها سال ها پیش انجام شده و در واقع شاهد قرنطینه سیاسی هستیم و دولت باید در این زمینه اقدام ویژه کند.

 

دکتر محمدبیگی گفت: همانگونه که خبرنگاران از ما نمایندگان مجلس شفافیت می خواهند ما نمایندگان نیز از دولت و مسوولان این شفافیت را می خواهیم که می تواند دریچه ای برای امیدبخشی به مردم باشد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها