جانشین فرمانده سپاه تنکابن خبر داد

کمک ۶،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی مردم تنکابن به اقشار آسیب پذیر در دهه ولایت

جانشین فرمانده سپاه تنکابن از کمک مومنانه ۶،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی مردم تنکابن به اقشار آسیب پذیر در دهه ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۵۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کمک ۶,۸00,۰۰۰۰,۰۰۰ ریالی مردم تنکابن به اقشار آسیب پذیر در دهه ولایت
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سیاوش طالشی جانشین فرمانده سپاه تنکابن در اولین مرحله از گام نهضت  کمک مومنانه که در سالن ۹ دی سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام هادی (علیه السلام) و دهه امامت و ولایت از تهیه ۲۲۶۹ بسته معیشتی خبر داد و گفت: این تعداد بسته‌های معیشتی  به ارزش ۶۸۰ میلیون تومان آماده توزیع بین نیازمندان وخسارت دیده از کرونا است.
 
طالشی با اشاره به اینکه کمک مؤمنانه، کار بی نظیرو ارزشمندی است، افزود: این کار  در دنیا همتا ندارد لذا شاید این کمک‌های مومنانه نتواند همه مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند، اما مرهمی بر آلام و درد‌های مردم است.

جانشین فرمانده سپاه تنکابن در ادامه با یادآوری این مطلب که در رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان، ۶ هزار و ۶۲۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیتی که  ویروس منحوس کرونا بوجود آورده نیاز به همدلی مسئولین و  همچین اولویت بندی امورات است.

طالشی در پایان به امیدآفرینی در بین مردم اشاره کرد و گفت: امروزه حیات و بهداشت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا می‌بایست در بین مردم وکادر درمانی امید آفرینی تقویت شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار