خبرهای داغ:

تجلیل از مدیران برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر سپاه آغاجاری

جشنواره مالک اشتر در سپاه پاسداران آغاجاری جهت تجلیل از مدیران برتر بسیج برگزارگردید.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۵۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

سرهنگ دوم پاسدارجمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری درگفتگوباخبرنگارخبرگزاری بسیج درآغاجاری گفت:به حمدالله امروزباحضورمسئولین بسیج و شهرستانی جشنواره مالک اشتر به طور با شکوه برگزار گردید تا از بهترین های بسیج را تجلیل بعمل آید.
.جمالی بیان نمود:من اعتقاد دارم وقتی کسی برای رضای خدا کار میکند بایدگمنام بماند اما نمی شود از زحمات شبانه روزی بسیجیان بی ادعا هم گذشت.
.وی افزود:همه بسیجیان درتمام صحنه ها برای پیشبرداهداف وبرنامه های بسیج بطور مستمر در کنار ما هستند و مثل یک بازوی پرقدرت تلاش میکنند.
حجه الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان گفت:من هم به نوبه خودم اعیاد رو به همه عزیزان تبریک میگم از این بسیجیان ممنون و متشکرم که همیشه برای خدمت به مردم اماده هستند واین رفتارهمون رفتارمولا علی علیه السلام است.

جمالی اظهارکرد: با این خداقوت ها وتقدیر و تشکرها انرژی و روحیه جدیدی به بسیجیان داده می شود که ان شاالله باقدرت برای بالابردن هرچه بیشتراهداف بسیج تلاش کنند.
.وی درپایان اشاره کرد:ازهمه مسئولین وبسیجیان ؛همه کسانی که دراین برنامه باماهمکاری کردنند کمال تشکر و قدردانی رادارم وان شاالله هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا از بین برود تامردم در ارامش زندگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها