به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۶۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: با توجه به شرایط موجود به لحاظ شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای چنین برنامه‌هایی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان امسال در فضای مجازی فعال است گفت: تاکنون ۱۲ عنوان کتاب بارگذاری شده و  تعداد کتاب ها افزایش پیدا می کند.
سرهنگ آسمند افزود: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس این استان شامل تاریخ شفاهی فرماندهان دوران دفاع مقدس، زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، پژوهش، شعر، نمایشنامه، فیلمنامه و ...  در دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:«ازقصردشت تا قصرشیرین» تاریخ شفاهی عزیزقلی نیک‌پور، «ماسه‌ها و حماسه‌ها» تاریخ شفاهی محمد ارشادی، «جستجو در نیزار» و «کاغذ و قلم ممنوع» پژوهش‌هایی پیرامون جنگ، مجموعه‌های شعر «احساس مرا پنجره‌ها می‌فهمند» و «بغض بلوط» نمونه‌ای از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس defabook.kb در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنند.

سرهنگ آسمند گفت: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برپا شده و تا پایان امسال دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات