مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

رسالت جامعه امروز، تبیین و ترویج عالمانه پیام غدیر است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: رسالت جامعه امروز، تبلیغ درست غدیر بوده و پیام غدیر باید در طول تاریخ تبیین و ترویج شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۸۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل آرمان ظهر امروز در جمع کارکنان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز واقعه غدیر گفت: غدیر مهمترین موضوع تاریخ اسلام بوده و باید تلاش کرد تا این واقعه تاریخ ساز و معارف ارزشمند آن، برای نسل‌های امروز و آینده به درستی، تبیین شود.
 
وی با بیان این که خداوند متعال اصل و اساس غدیر را با نزول آیه شریفه ابلاغ پایه گذاری کرد و تأکید داشت که مقتدا و رهبر مردم باید دارای مقاماتی باشد که مورد تأیید خداوند قرار بگیرد، عنوان کرد: امام پاکترین، داناترین، شجاع ترین، خالص ترین، موحد‌ترین و به طور کلی جامع همه فضائلی است که خداوند از بندگانش انتظار دارد و چنین بنده‌ای را مگر ذات پاک پروردگار بدان آگاه نیست؛ بنابراین باید معرفی این شخصیت از جانب خداوند صورت بگیرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان این که در پرتو عدم معرفت به امام و شناخت نادرست جانشین انحرافات زیادی دامن گیر جامعه اسلامی شد، تصریح کرد: پس از رحلت رسول الله (ص)، خورشید درخشان غدیر مورد پسند قدرت طلبان واقع نشد و آنان تلاش کردند به هر شکل ممکن غدیر را از ذهن امت بیرون ببرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل آرمان با اشاره به این که نور خدا خاموش شدنی نیست، خاطر نشان کرد: چیزی که خداوند اساس آن را بگذارد و اراده کند که نور خود را روی زمین بگستراند، از بین رفتنی و محو شدنی نیست، خداوند از این خورشید محافظت کرد تا امروز غدیر با اسناد معتبر تاریخی و تفسیری به دست ما برسد.
 
وی رسالت جامعه امروزی را تبلیغ درست غدیر دانست و با بیان این که پیام غدیر همیشه ارزشمند و والاست، بیان کرد: واقعه و روز غدیر عید الله الاکبر است و در کلام امام جعفر صادق (ع) نیز از بقیه اعیاد بالاتر معرفی شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه ضمن تاکید بر ضرورت بزرگداشت این واقعه در طول تاریخ گفت: امیدواریم خداوند متعال همه ما را در سایه این عید مقدس از عاشقان مکتب امیرمؤمنان (ع) قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار