خبرهای داغ:

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در کرمانشاه

حجت الاسلام سجاد کریمی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با محوریت گام دوم انقلاب با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) در استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۹۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: حجت الاسلام سجاد کریمی  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: مرحله دوم  از رزمایش از امروز و مقارن با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت با شعار فقط به عشق علی آغاز گردیده و توزیع کمک های جمع آوری شده در آستانه عید سعید غدیر خم انجام خواهد شد.

وی گفت: مردمانی که در روزهای سخت به یاری همدیگر می‌شتابند و در کارهای خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند؛ سخاوتشان زبانزد خاص و عام است و دستِ خیرشان همیشه بر سر محرومان بوده است.

وی بیان داشت : کرمانشاهی‌ها در روزهایی که شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشاند و از لحاظ اقتصادی به چالش جدی کشید با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری با راه‌اندازی پویش کمک مومنانه به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا طرح کمک مومنانه می تواند آثار و برکات مثبتی برای جامعه به دنبال داشته باشد.

وی افزود: طرح کمک مومنانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و اثرات مخربی که بر روی مشاغل گذاشته بسیار حائز اهمیت است و برکات بسیاری دارد.

 

 

 

 

ارسال نظرات