خبرهای داغ:

برگزاری مراسم روز خبرنگار در اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه

حجت الاسلام شیخ محمد صالحی مدیرکل محترم اداره کل اوقاف استان کرمانشاه : شغل خبرنگاری را شغلی پر مخاطره دانست و گفت خبرنگاران در تمام ماموریت های سخت اولین افرادی هستند که حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: حجت الاسلام محمد صالحی در  مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از فرماندهان اصحاب رسانه  استان که با پروتکل های بهداشتی  مناسب در اداره کل اوقاف برگزارشد از زحمات فراوانشان تقدیر تشکرکرد.

حجت الاسلام صالحی  ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت باید تلاش کنیم در جهت امیدبخشی به جامعه حرکت کنیم تا بتوانیم روزهای خوبی را برای آینده متصور باشیم.

 حجت‌الاسلام صالحی  شغل خبرنگاری را شغلی پرمخاطره خواند و ابراز کرد: خبرنگاری مستلزم دقت فراوان است، خبرنگاران هم می‌توانند برای جامعه بهترین استفاده را داشته باشند.

صالحی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید از حاشیه‌سازی و وابستگی‌های سیاسی اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید به‌دوراز حاشیه‌سازی و جهت‌گیری به هیچ‌گرایشی اخبار خود را منتشر کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در امنیت، سلامت و فرهنگ‌سازی جامعه دارند، تصریح کرد: باید پیش از انتشار یک خبر ابتدا بازتاب آن بررسی شود تا موجب پیشمانی نشود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار