مسول‌نمایندگی‌ولی‌فقیه‌درناحیه‌بندرلنگه:

رسانه تراز انقلاب باید مروج اهداف و دستاوردهای نظام باشد/ رسانه ها در شرایط جنگ اقتصادی امید آفرینی را مدنظر قرار دهند

در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران بسیجی شهرستان بندرلنگه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۵۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرلنگه، مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی شهرستان بندرلنگه در آستانه ۱۷ مرداد با حضور سرهنگ اسحاق موذن نسب فرمانده ، حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، سرگرد تابش جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

 

در ابتدا حجت الاسلام شمس مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه با تقدیر از تلاش خبرنگاران، اظهار کرد: قلم خبرنگاران در تراز انقلاب باید در ترویج خدمات این نظام مقدس به کار رود و این وظیفه خطیر به دوش اصحاب رسانه است که به درستی این همه پیشرفت و دستاورد از برکت این انقلاب و نظام را به تصویر بکشند.

 

وی با اشاره به تلاش کادر بهداشتی و درمانی در مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: باید مجاهدات های این عزیزان که شبانه روز برای نجات این بیماران تلاش وکوشش میکنند دیده شود و همگان آگاه باشند که عزیزانی جهادگونه وار از جان خود برای نجات دیگران مایه میگذارند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه خطاب به خبرنگاران، بیان داشت: قلم شما در راه عدل و عدالت باشد و شما در صف اول جنگ نرم قرار دارید که باید توطئه‌های دشمنان را خنثی و جوانان را از نقشه های شوم دشمنان آگاه کنید و همواره پاسدار حریم ولایت و انقلاب اسلامی باشید.

 

حجت الاسلام شمس یادآور شد: از رسانه ها این انتظار می رود که در شرایط جنگ اقتصادی امروز امید آفرینی، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی را مد نظر قرار دهند.

 

سپس سرهنگ اسحاق موذن نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، بیان داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم ومسؤولان هستند و چشمان همیشه بیدار وآگاه جامعه در برابر توطئه های دشمنان، که مبادا افکار جامعه را مسموم کنند.

 

وی افزود: خبرنگاران بسیجی در فضای مجازی دشمنان را نا امید و مایوس کرده اند و ما همواره قدردان تلاش و زحمات این عزیزان هستیم.

 

در پایان این مراسم از خبرنگاران بسیجی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات