فرمانده سپاه محمودآباد از اهدای ۲۰ هزار بسته فرهنگی، و عیدانه به ارزش ۶۰ هزار تومان به کودکان نیازمند محمودآبادی در روز عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۲۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار بسیج مازندران  ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و تبریک عید فرخنده غدیر خم، با اشاره به توزیع غذای گرم و گوشت قربانی بین نیازمندان گفت:  ۱۸ هزار پرس غذا ،۲۰ هزار بسته فرهنگی، عیدانه به ارزش ۶۰ هزار تومان نیز به کودکان نیازمند در روز عید غدیر توسط بسیج خواهران اهدا خواهد شد.  

ابراهیم نژاد در ادامه  از توزیع بسته‌ها شامل کارت هدیه ، پوشاک، پرداخت قسط قبوض هم خبر داد و خاطرنشان کرد: کمک‌ها فقط معیشتی نیست و شامل تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند نیز است، افزود: مرحله سوم در ماه صفر و اربعین امام حسین (ع) است که هر پایگاه در محل خود با جمع‌آوری نذورات اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده تا بین نیازمندان آن روستا توزیع شود.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) محمودآباد در همین رابطه توضیح داد: بسته‌های کمک معیشتی نهضت کمک مومنانه شامل کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، جهیزیه عروس، کمک به پرداخت قسط قبوض افراد با حفظ آبرومندی آنان، خریداری چند گوشی هوشمند برای دانش آموزان نمونه‌ای که قدرت خرید ندارند، است.  

ابراهیم نژاد با تصریح بر اینکه در مرحله دوم گام دوم نهضت کمک مومنانه که در دهه اول محرم اجرا میشود، گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای مراسمات عزاداری که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، نذورات خوبی جمع شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه محمودآباد ۹ هزار ۵۰ بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه  ماه رمضان  ۴ هزار و ۴۹۳ خانوار نیازمند شناسایی شده ،توزیع شد.

فرمانده سپاه محمودآباد  در سخنان پایانی خود  با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، افزود: خبری به موقع و رعایت اخلاق در انتشار اخبار رسالت مهم خبرنگاران بوده و همدلی و کمک مومنانه با همت و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در سطح شهرستان در مرحله اول به خوبی منعکس شده است.

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه دغدغه داشتن و به فکر مردم بودن از وظایف رسانه و خبرنگاران است، تاکید کرد: رسالت بسیج خدمت‌گذاری به مردم است و تمام تلاش ما قدم برداشتن در این عرصه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها