سعید زعفری هشجین
وجود تعداد بالای شهید خبرنگار نشان می‌دهد خبرنگاران جزو ولایی‌ترین اقشار جامعه هستند و اکنون نیز با سلاح قلم نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

خبـــرنگاران جــزو ولایــــی‌ترین اقشــــار جامعــــه هستـــند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ پاسدار محمد پورمند در دیدار با خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار عنوان کرد: وجود تعداد بالای شهید خبرنگار نشان می‌دهد خبرنگاران جزو ولایی‌ترین اقشار جامعه هستند و اکنون نیز با سلاح قلم نقشه‌های استکبار جهانی و عوامل آن‌ها را خنثی می‌کنند.

وی ایجاد امید در مردم را یکی از وظایف مهم خبرنگاران دانست و افزود: امید به مردم یکی از ارکان حرفه خبرنگاران است لذا امید بخشیدن به مردم را همیشه مد نظر قرار دهید چرا که نا امید کردن مردم یکی از اهداف دشمنان کشورمان است.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر با اشاره به انعکاس درست اخبار توسط فعالین رسانه‌ای ابراز داشت: بنده در لباس پاسداری خود را ملزم به پاسخگویی می‌دانم و شما خبرنگاران هم در کنار انعکاس اخبار امین مردم باشید که در غیر این صورت در قیامت پاسخگو خواهیم بود.

سرهنگ پورمند در ادامه بیان کرد: جنگ فعلی دشمنان علیه ملت ایران جنگ نرم است و عملکرد شما در این جنگ برای پیروزی بسیار مهم و حیاتی می‌باشد شفاف‌سازی جنجال‌های رسانه‌ای جبهه استکبار یکی از وظایف شما در این جنگی و در این برهه حساس زمانی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مشگین شهر تصریح کرد: مشگین شهر ظرفیت‌های منحصر بفردی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد لذا خبرنگاران می‌توانند با معرفی این ظرفیت‌ها سرمایه گذاران بخش خصوصی را ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش‌ها نمایند و طبیعتاً سرمایه‌گذاری در این بخش موجب اشتغال جوانان و پیشرفت اقتصادی شهرستان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: عمق ایثارگری و فداکاری پزشکان و پرستاران را فقط خبرنگاران می‌توانند منعکس نمایند و از خبرنگاران خواستارم در کنار انعکاس هشدارهای بهداشتی جهت پیشگیری از این بیماری خطرناک مردم را از زحمات این قشر فداکار آگاه نمایند.

ارسال نظرات