فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام شامخ خبرنگار را به فعالان این عرصه خطیر تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است :
بسمه تعالی
گزارشگری و خبررسانی، یک حرفه ی با ارزش است. (مقام معظم رهبری)
هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تمامی مجاهدانی است که در عرصه قلم و اندیشه جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع رسانی فدا کردند.
خبرنگاران به راستی نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند و برای عینیت بخشی به "نون والقلم مایسطرون" شبانه روز در حال تلاش و خدمت اند که باید قدردان این افسران جنگ نرم باشیم.
در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل الله و جبهه مقاومت و هر جایی که نیاز باشد خبرنگاران و اصحاب رسانه با عشق، ایثار و از خود گذشتگی صحنه هایی به یاد ماندنی را در تایخ این مرز پرگهر ثبت و ضبط می کنند.
اینجانب یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید خداعفو عبدیانی؛ شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی داشته و فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تبریک می گویم و از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات