فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفت وگو با «بسیج»:

کاروان شادی عید سعید غدیر خم در استان البرز به حرکت درآمد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت و فضلیت عید غدیر بر مسلمین، از به حرکت درآمدن کاروان شادی عید سعید غدیر خم در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۳۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

پاسدار رنجانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به اینکه بسیجیان سپاه ناحیه امام حسین (ع) در ایام عید سعید غدیر خم به لطف خدا چند برنامه و فعالیت را با هدف زنده نگه داشتن یاد غدیر و ولایت و امامت سازماندهی کردنند، اظهار داشت: چند برنامه را با کمک دستگاه ها و سازمان های دولتی اجرا می کنیم و یک  برنامه در روز عید سعید غدیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به واسطه‌ی بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری جشن ها و تجمع ها با هماهنگی با شهرداری، حوزه فرهنگی و گروه تلویزیونی سپاه استان البرز 1000 خودرو در این کاروان شادی حرکت می کنند، افزود: ما در محلات مختلف سطح شهر به اجرای برنامه خواهیم  پرداخت تا اصدای ولایت، امامت و خطبه ی غدیر در شهر طنین انداز بشود.

وی با اشاره به اینکه بیانات رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، تصریح کرد:  بسیجیان در دو محور (مسابقه ایده یابی عصر جدید خدمت و مشارکت در مرحله ی دوم پویش کمک مومنانه) در این رزمایش حضور دارند، مسابقه ی ایده یابی عصر جدید خدمت الحمدلله با استقبال خوبی مواجهه شده و این مسابقه به صورت آزمایشی در ناحیه امام حسین (ع) برگزار شده است.

وی با تشریح اجرای این مسابقه، ادامه داد: عصر جدید خدمت در واقع همان پویش کمک مومنانه با یک روش ابداعی است، ان شاء الله برنامه عصر جدید خدمت را ادامه دار خواهد شد و در یک مرحله به اتمام نمی رسد، ما در تلاش هستیم با اجرای این برنامه گره هایی از مشکلات مردم باز کنیم و عصر جدید نشان گر یک کار جهادی واقعی می باشد، امیدواریم  قبل از آغاز محرم مرحله ی اول اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) در پایان با اشاره به آغاز فاز دوم رزمایش مواسات و همدلی در استان، خاطر نشان کرد:  بسیجیان جهادگر این ناحیه 30 هزار غذای گرم را در این مرحله طبخ و در مناطق محروم همراه با 500 بسته معیشتی و 200 کارت هدیه توزیع می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها