خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: خبرنگاران باید صدای رسای مردم و مطالبات آنها باشند اما نباید در بیان مشکلات سیاه‌نمایی کرد و دست‌آوردها را نادیده گرفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر چمران اظهار كرد: بزرگ‌ترین عید بشریت عید سعید غدیر است و نزد اهل‌البیت (ع) جایگاه رفیعی دارد چرا که به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم روز اکمال دین و اتمام نعمت است.

وی افزود: یکی از علل عقب‌ماندگی جوامع اسلامی دوری از قرآن و اهل‌البیت علیهم السلام است چرا که از دستور پیامبر اکرم (ص) که مشعل هدایت است تخلف کردند و اگر بخواهند به سعادت برسند باید به کلام پیامبر عمل کنند و کلام پیامبر این است «انی تارک فیکم الثقلین کتاب‌الله و عترتی اهل بیتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا بعدی ابدا».

خطیب جمعه شهر چمران با تأکید بر لزوم ترویج و تبلیغ غدیر، خاطرنشان کرد: همه نخبگان و اندیشمندان اسلامی باید در ترویج و تبلیغ غدیر تلاش کنند چرا که غدیر می‌تواند محور وحدت میان امت اسلامی باشد.

عبادی ادامه داد: از اعضای ستاد غدیر شهر چمران و بعثت و روستاها، که با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های خوبی در تعظیم غدیر انجام دادند تشکر می‌کنم.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران باید صدای رسای مردم و مطالبات آنها باشند اما نباید در بیان مشکلات سیاه‌نمایی کرد و دست‌آوردها را نادیده گرفت. خبرنگاران می‌توانند جریان‌سازی و گفتمان‌سازی کرده و منشأ امید برای مردم باشند.

امام جمعه شهر چمران در پایان به مشکلات صنفی و معیشتی اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به معیشت خبرنگاران داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها