همزمان بادهه امامت و ولایت

سرکشی از خانواده شهدای روستای حصن آباد زرند و غبار روی قبور شهدای این روستا برگزار گردید

همزمان با دهه امامت و ولایت سرکشی ازسه خانواده شهید حصن آباد با حضور حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد،سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند،حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه زرند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۴۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :در این دیدارها حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد با تبریک دهه امامت و ولایت خدمت به خانواده شهیدان ازوظایف همه مسئولین دانست وافزود : شهداء انسان های صالحی بودندکه توفیق شهادت نصیبشان شده است که واین افتخاری برای شما خانواده شهداء است که چنین فرزندانی را تقدیم این نظام وانقلاب و ولایت کرده اید .از خداوند متعال می خواهیم که عاقبت همه ما را ختم به خیر وشهادت قراردهد .
    سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در این دیدار ها ،خانواده شهدارا ازافتخارات این انقلاب دانست ویادآور شد :خدمت به شما خانواده شهداء افتخار خود می دانم ،شهدایی که قطعا امامزادگان عشق هستند.
    وی افزود :این تنها کاری است که می توانیم برای شما خانواده شهداء انجام دهیم واز شما می خواهیم که برای همه ما دعا کنیدکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای بزرگوار باشیم ودر این مسیر توفیق شهادت در راه خودش را به همه ما عنایت نماید .
    در ادامه این مراسم شرکت کنندگان در گلزارشهدای این روستا حضور یافتند وقبورمطهر شهیدان، معیــــری ،دهقانی وصباحی راعطر افشانی وغبارروبی نمودند وبا شهدای والامقام تجدید عهد وپیمان نمودند .
    خبرنگار :رسول سیف الدینی نماینده واحد خبر صدا وسیما در یزدان آباد زرند
ارسال نظرات
آخرین اخبار