پیام تبریک فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, 

متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ن والقلم و یا یسطرون

رهبر معظم انقلاب:

"به مسئله خبررساني بايد به اين چشم نگاه كرد كه به نيت ترويج خير باشد."

سپاس خدایی که قلم را مرکب راهوار ترویج فرهنگ و ابزار ثبت اندیشه ها و نشر علوم قرار داد و به راستی چه رسالت بزرگی را برعهده دارند اصحاب قلم، که با تمسک به فضل الهی و تاسی از سوگند خدای منان به قداست قلم، مجاهدانه وعالمانه برای رسیدن به هدف بزرگ آگاهی بخشی به جامعه و تنویر افکارعمومی با اطلاع رسانی سریع وصحیح تلاش می کنند .

چه ستودنی است تلاش اصحاب رسانه آنگاه که وقت و بی وقت برای انجام رسالت بزرگ اطلاع رسانی عاشقانه می نگارند و این شوق وجنب وجوش عالمانه وخردمندانه  با عشق خدمت صادقانه وامانتدارانه عجین است.

فرارسيدن هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمي و روز خبرنگار، فرصت مناسبي است كه ضمن تجليل از مقام والا و شامخ شهداي عرصه رسانه، از زحمات بي دريغ و خالص خبرنگاران جبهه حق كه پرچم داران جهاد در عرصه جنگ نرم مي باشند، تقدير كنيم.

اینجانب روز خبرنگار و تقارن آن با ايام فرخنده عيد سعيد غدير خم را به جامعه شريف رسانه اي استان کهگیلویه و بویراحمد و سراسر كشور تبريك عرض مي نمايم و از خداوند منان آرزوی موفقیت، سربلندی و سلامتی برای همه این عزیزان خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات