خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

مسافرت به استان های همجوار را به تأخیر اندازید

حبیبی گفت: استان های همجوار قزوین در وضعیت قرمز به سر می برند بنابراین همشهریان محترم مسافرت به این استان ها را به تأخیر اندازند.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۷۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره وضعیت قرمز استان های همجوار بیان کرد: استان های همجوار قزوین در وضعیت قرمز به سر می برند بنابراین همشهریان محترم مسافرت به این استان ها را به تأخیر اندازند.

وی گفت: استان های تهران، البرز، گیلان، زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و هرگونه تردد و مسافرت به این استان ها امکان ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد.

حبیبی اظهار کرد: لذا به همشهریان و هم استانی های عزیز توصیه می شود در حال حاضر به این استان ها سفر نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: رفت و آمد و مسافرت ها، نقش زیادی در ابتلا به ویروس کرونا دارد .

وی افزود: مسافرت ها، باعث چرخش این ویروس مرموز در کشور و مناطق مختلف می شود و هیچ نقطه امنی از لحاظ عدم ابتلا به کرونا در کشور وجود ندارد بنابراین امن ترین مکان برای پیشگیری و مقابله با کرونا، فقط خانه است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اضافه کرد: با در خانه ماندن، سلامتی جوانان را تضمین کنیم و زحمت کادر بهداشت و درمان را کم کنیم و به دیگران رحم کنیم.

‌حبیبی در پایان با اشاره به خطر جدی کرونا گفت: حتی مسافرت های درون استانی به شهرهای اطراف نیز توصیه نمی شود چرا که وضعیت شهرها مرتبا در حال تغییر می باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار