ایجاد جبهه مقاومت مهمترین رسالت رسانه های انقلابی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ایجاد جبهه رسانه مقاومت بر اساس مقاومت رسانه ای و مجاهدت در این عرصه مهمترین رسالت رسانه های انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۸۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
ایجاد جبهه مقاومت مهمترین رسالت رسانه های انقلابی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیام آدینه‌ای خود را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین سیما بقیه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین»

سپاس و ستایش خدای را که ما را به نور ایمان و عبودیت هدایت نمود و درود بی کران بر حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی و خاندان معصومش «علیهم اسلام» به ویژه امیرمومنان امام علی ابن ابیطالب «علیه السلام» که همگان را به صراط ولایت که همان راه خداست رهنمون فرمود:. در مبارک جمعه‌ای دیگر که به انوار ولایت منور است نکاتی چند محضر مبارک مردم عزیز و گرانقدر استان دار الحماسه و ولایتمدار بوشهر معروض می‌دارم:

۱- عید آسمانی غدیر را که مشهور به عیدالله الاکبر است تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. ولایت امیر مومنان علی علیه السلام صراط مستقیم هدایت الهی به سمت نجات و کمال انسان است. غدیر خم میعادگاه آخرین و رسمی راه اسلام بعد رحلت پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم است. ولایت و محبت علی ابن ابیطالب علیه السلام نشان ایمان و تخطی از آن مایه انحراف و انحطاط می‌باشد.

۲. هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران محترم تبریک عرض می‌کنم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم. رسانه یک از مهمترین ارکان منظومه جامعه می‌باشد که در تاریخ پر فراز و نشیب جهان نقش مهمی در عرصه مدیریت افکار عمومی ایفا نموده است و موجب تحولات بسیاری در برهه‌های حساس تاریخی شده است. هم اینک جهان استکبار با تهاجم رسانه‌ای و ایجاد و به دست گیری ابر رسانه‌های خبری به دنبال تحریف حقایق و ایجاد مدیریت افکار جهانی به صورت تهاجم نرم می‌باشد و مهمترین هدف برای آنان براندازی انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. ایجاد جبهه رسانه مقاومت بر اساس مقاومت رسانه‌ای و مجاهدت در این عرصه مهمترین رسالت رسانه‌های انقلابی است. دفع تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار و تهاجم و افشای ماهیت آنان و آگاه سازی ملی و فرا ملی می‌تواند سیاست راهبردی رسانه باشد.

۳- حادثه انفجار در بندر بیروت و کشته و مجروح شدن صد‌ها نفر از مردم عزیز لبنان موجب تاسف و تالم خاطر تمام مسلمانان گردیده است. این حادثه ناگوار قابل بررسی و پیگیری و مشکوک به نظر می‌رسد و امید است هر چه زودتر علل و عوامل این جنایت هولناک شناخته شود.

۴- بیست و پنجم مردادماه سالروز شکست انگلستان در تهاجم به دلوار توسط سردار والامقام شهید گرانقدر، رئیسعلی دلواری و مردم گرانقدر آن دیار را گرامی می‌داریم. استعمارگران انگلیسی در تاریخ ۱۷ مردادماه سال ۱۲۹۴ ه. ش. بعد از تصرف بوشهر و مقاومت جبهه تنگستان تصمیم به حمله به دلوار را گرفتند که با شکستی تلخ و تاریخی روبرو شدند. امروز نیز چنین است، سرداران و جوانان عزیز استان دارالحماسه بوشهر به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه آماده همه نوع دفاع از حریم ایران اسلامی هستند و با تقدیم جان خود از اسلام و ایران حراست می‌نمایند.

۵- از تمام مسئولان استانی تقاضا دارم در دو عرصه تامین اعتبارات و مدیریت اجرایی در موضوع تسریع در احداث خط راه آهن و تامین آب شرب و کشاورزی استان، اشتغال و معیشت مردم و جلوگیری و برخورد بازدارنده در گرانی فزاینده و عذاب دهنده و اجرای مصوبات فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری تدابیر و اقدامات جدی نمایند.

۶- ارتحال عالم جلیل القدر و اخلاق مدار حضرت آیت الله محمودی برهان از بزرگان حوزه نجف و قم که عمری در خدمت اسلام و انقلاب بودند تسلیت عرض می‌نمایم. وی از علمای ریشه دار استان بوشهر و از شاگردان ارزشمند شهید صدر و نماینده امام راحل عظیم الشان در کویت بودند که به جهت اندیشه و روحیه انقلابی و برگزاری مراسم ختم برای شهید عماد مغنیه از آن کشور اخراج شدند و به قم مهاجرت کردند ان شاء الله خدواند ایشان را با فرزند شهیدشان (مصطفی برهان) در روضه رضوان محشور فرماید.

۷- همه مردم عزیز استان را به مراعات امور بهداشتی فردی و اجتماعی در پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا سفارش می‌کنم و از مسئولان استان تقاضا دارم در گسترش و ایجاد بیمارستان‌های استاندارد و تجهیز کارآمد آن‌ها و استخدام کادر درمان و پرداخت به موقع حقوق و مزایای آنان اقدام نمایند و از همه عزیزان در کادر درمان و گروه‌های جهادی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و از تمامی مراکز مهم صنعتی درخواست می‌کنم که به کمک بیمارستان‌های استان آمده و به طور ویژه نیاز‌های بهداشتی و درمانی آن‌ها را تامین نمایند.

خداوند در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه تعجیل نماید و به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه طول عمر با عزت عطا فرماید و همه ما را در طریق ایمان و تقوا و اخلاق ثابت قدم بدارد و در آخرت مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
۱۷ مرداد ۱۳۹۹

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار