خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آبیک گفت: سپاه، خود را ضامن اجرایی مستقیم کلام رهبری برای تحقق رزمایش کمک مومنانه می‌داند و در این زمینه موفق عمل می‌کند.
کد خبر: ۹۲۶۴۴۰۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی در نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک به مناسبت هفته خبرنگار و آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه وجود خبرنگاران در جامعه را حلقه وصل بین مدیران و آحاد جامعه ذکر و اظهار کرد: برای همه مردم مقدور نیست که به مسئولان مراجعه کنند از سویی برای مسئولان هم امکان دسترسی و پاسخگویی به فرد فرد مردم وجود ندارد و نقش خبرنگاران در این زمینه برجسته می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران مشکلات و مسائل مطروحه از سوی مردم را رصد کرده و به مسئولین منتقل می‌کنند.

امام جمعه شهرستان آبیک با تاکید بر اینکه احترام به خبرنگار احترام به افکار و آرای عمومی است، تصریح کرد: کسانی که خیلی به این مهم قائل نیستند در فضای استبدادی قرار دارند و زیاد به رای و نظر مردم کاری ندارند  و می‌خواهند کار خود را انجام دهند اما باید گفت که نظام ما مردم‌سالاری بوده و مسئول هم یعنی کسی که باید از او سوال شود و پاسخگو باشد.

حجت الاسلام حسینی‌میرامینی با بیان اینکه خبرنگار نباید از مسیر عدل و انصاف خارج شود، افزود: نوعا اهل رسانه شرایط کشور و معذورات مسئولان را می‌دانند که لازم است شرایط مسئولان را درک کنند از سویی مسئولان باید حرمت خبرنگار را پاس بدارند تا فضای تعاملی ایجاد شود و نقدها به درستی صورت بگیرد و مسئولان هم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اهل رسانه شهرستان آبیک محجوب بوده و مودبانه و حرفه‌ای، مشکلات مردم و شهرستان را از مسئولان مطالبه‌گری می‌کنند که از همراهی و همکاری آنان قدردانی می‌کنم.

سپاه خود را ضامن اجرایی فرمان رهبری می‌داند

امام جمعه شهرستان آبیک با بیان اینکه سپاه خودش را ضامن اجرایی مستقیم کلام رهبری برای تحقق رزمایش کمک مومنانه می‌داند، اضافه کرد: سپاه خود را ملزم به ولایتمداری می‌داند و فرمانی از سوی مقام عظمای ولایت صادر شود اجرا می‌کند حتی اگر ظرفیت وجود نداشته باشد ظرفیت اجرای فرمان را ایجاد می‌کند.

حسینی‌میرامینی خاطرنشان کرد: در نگاه نخست با شیوع کرونا، اجرای رزمایش کمک مومنانه با توجه به شرایط بد اقتصادی اندکی دشوار به نظر می‌رسید اما با ایجاد وفاق و یکدگی و ورود خیران و مسئولان، عدد قابل توجهی برای تحقق این رزمایش جمع‌آوری و بین آسیب‌دیدگان ناشی  از کرونا و نیازمندان هزینه شد و شهرستان آبیک خوش درخشید.

وی گفت: فرماندار شهرستان آبیک برای اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه بر خط و آماده هستند که لازم است همه اهل مساوات باشیم و برای کمک به نیازمندان گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

 

۶۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها