دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به رهبر معظّم انقلاب تأکید کردند که برای شکست جریان تحریف، شبانه‌روزی تلاش خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۴۹۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
به گزارش  خبرگزای بسیج، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به رهبر معظّم انقلاب با اشاره به سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز عید قربان، تأکید کردند برای شکست جریان تحریف، شبانه‌روزی تلاش خواهند کرد.

متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا ایها الذین امنوا استجیبو لله و للرسول اذا دعاکم لما یحییکم واعلموا ان الله یحول بین المرء و قلبه و انه الیه تحشرون » (انفال 24)

ای کسانی که ایمان آوردید دعوت خدا و رسول را اجابت کنید هنگامی که شما را میخوانند تا زنده‌تان کنند و بدانید که خداوند میان انسان و قلب او حضور دارد و همانا به سوی او محشور میشوید.

« ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص » (صف4)

همانا خدا دوست دارد کسانی را که در راه او صف در صف، میکشند و کشته میشوند، چنان که گویی بنایی ریخته شده از سرب اند.

محضر مبارک ولی امر مسلمین و مقام امامت امت اسلامی در غیاب حجت آخر(دام ظله)

فرزندان بسیجی شما در دانشگاهها سخنان پر نکته و راهبردی شما را در عید قربان شنیدند و به اندازه بضاعت اندک خود اهمیت ویژه آن را درک نمودند و میخواهند فهم خود را با امامشان در میان گذاشته و در آستانه عید ولایت، با مصداق هدیه الهی به ملت ایران یعنی نظریه ولایت فقیه در میان بگذارند و امید دارند که در زمره اجابت کنندگان آن یادگار خمینی کبیر و وارث همه شهدا، به حساب آیند و تلاش کنند تا با تداوم نهضتی که با عنوان « مساله محوری » و تاییدات شما شروع کرده اند، گامی در جهت تحقق گام دوم انقلاب بردارند.

اماما!

از قوم بنی اسرائیل گفتید و اذیتهایی که به پیامبرشان موسی(ع) می‌کردند، و دانشجوی بسیجی به رسم رزمندگان دفاع مقدس و ادب سلوکی خود دائم در این فکر بود که نکند او هم در حال اذیت امامش می‌باشد و با تاخیر در عمل به منویات او یا نفهمیدن درست آنها مشغول آزار ولی امر است. اما در همین حین، دائم برنامه هایش را مرور و مسیر ماموریتهایش را دوباره و سه باره بررسی میکند و امید دارد که در شرایط جدید کار دانشجویی و ماموریت تشکیلاتی که به جهت این بیماری ایجاد شده بتواند لبخند رضایتی بر لبان امامش بنشاند.

آری! ما گرفتار ابتلای ملی بلکه جهانی هستیم و از شما آموختیم که:

هر بلایی کز تو آید رحمتی است          هر که را رنجیده ای وان راحتی است
زان به تاریکی گذاری بنده را              تا ببیند آن رخ تابنده را

دانشجوی انقلابی از خدا می‌خواهد که با تلاشش برای کمک به بیماران در بیمارستانها و در کنار مجاهدان سلامت، با تولید شبانه روزی لوازم بهداشتی و کمکش به نظام توزیع و با دویدن هایش در رساندن بسته های کمک مومنانه به کسانی که از این بیماری آسیب جدی دیده اند به رفع بلا و جوشاندن دریای رحت الهی کمک کند کما اینکه با کار علمیش و مشارکت در تحقیقات روی این ویروس و راههای درمان آن نیز پروردگار را با اسم مسبب الاسبابیش میخواند و نمیخواهد که از این باب مجاهدت و رحمت نیز محروم باشد.

از سخنان شما و حال و هوای این روزهای ابتلا، یاد دوران دفاع مقدسیم. یاد جبهه‌های دفاع از حرمیم و یا در کنار رزمندگان خط مقدم، یا در حال کار رسانه ای که به نام و یاد سید شهیدان اهل قلم، روایت این جهاد را میکنیم، و یا در حال بسته بندی کمک مومنانه در پشت جبهه ایم. امید داریم که اگر در دوران دفاع مقدس در این دنیا نبودیم، اگر از دوستان شهیدمان در دفاع از حرم عقب ماندیم، حداقل در جهاد خدمت به این مردم صبور و مظلوم کار کوچکی انجام دهیم و نام دانشجویان بسیجی ان شاء الله در «آخر مجلس» باشد.
 
رهبرا!

بشارت روح افزای شما درباره امکان علاج تحریم دشمن عنود با تکیه به قدرت ملی، در کنار انذار شما از خط تحریف که با تعریف قانون «شکست تحریف = شکست تحریم » همراه بود، ما را به تلاش و جهاد مضاعف وا میدارد. جهادی شبانه روزی و تبیینی برای شکست دادن خط تحریف و وارونه سازی حقیقت برای مردم عزیزمان، جهاد در عرصه جنگ نرم و گفتمان سازی انگاره ها و راه حل مسائل انقلاب اسلامی، دعوت مردم به صبر و ثبات و مطالبه از مسئولین برای کار جهادی، شناسایی راههای تحریف دشمن و « تکرار کنندگان » داخلی این تحریف؛ آنها که در گفتار و عمل میگفتند و می‌گویند که « برای اینکه آمریکا دست از تحریم بردارد باید به خواسته های او تن دهیم ».

البته در این سالها برای اکثر نخبگان و ملت شریف، این معنا روشن شده ولی دشمن دست بردار نیست و با صد راه و صد روش تلاش میکند انگاره « لزوم تسلیم » را باز تولید کند و اینجاست که جوان حزب اللهی و مومن باید در برابر این جبهه تحریف، « جبهه پدافندی تبیین » را تشکیل و دنبال راهی برای تهاجم و نابودسازی این جبهه تحریف باشد. 

ما از این پس به دنبال مصادیق و یاران تحریف خواهیم بود و آنها را به مردم معرفی خواهیم کرد. مردم شریف ما حق دارند که بدانند علاوه بر دشمن کینه توز و شبکه های ماهواره ای و دستگاه رسانه ای او چه کسانی در داخل و با چه حرفها و گفتمانی جاده صاف کن دشمن می‌شوند. اگر استاد دانشگاهند یا استاد حوزه. اگر سیاستمدارند یا فعال رسانه ای فرقی نمیکند. ما با دقت آنها را رصد خواهیم کرد و به طور « تمیز و فرهنگی »، هویت و تبار آنها را برای مردم روشن خواهیم ساخت.
 
اماما!

آنچه که روشن است اینکه اولویت جوانان مومن و مطالبه گر این ملت، مشکلات اقتصادی است. مسئولین باید خیلی عینی تر و با برنامه عمل کنند. برای هر سیاست اعلام زمانبندی کنند، با فساد و ریخت و پاش در دستگاهها، خودشان برخورد کنند و نگذارند کار به قوه قضائیه برسد. گرانیهای بعضا افسار گسیخته و بدون دلیل را کنترل کنند و نگذارند ارزش پول ملی بیش از این پایین بیاید. در راس مخاطبین مطالبه گری ها دستگاه اجرایی است، زیرا بیشترین اختیار و قدرت را برای حل مشکلات اقتصادی دارد و از دو سال پیش با تشکیل شورای اقتصادی سران سه قوه، این اختیارات به طور بی سابقه ای، بیشتر هم شده است.

بنابراین دولت باید:

۱- گرانیهای افسار گسیخته در مواردی از جمله مسکن، اقلام خوراکی اصلی خانوار از جمله مواد پروتئینی و لبنیات و مواردی که سفته بازان بر روی آن فشار میاورند، از جمله خودرو را با تجمیع پایگاههای داده دستگاهها و نظارت قوی در کنار پیشنهادهای منطقی به صاحبان نقدینگی برای سرمایه گذاری های مولد حل کند.

۲- با استفاده از ابزار قدرتمند مالیات های تنظیمی در کنار تکلیفی، عایدی سرمابه و سفته بازی را کنترل و با اعلام سیاستهای تشویقی ثابت و قابل برنامه ریزی که میتواند با کمک مجلس انجام شود، غول مخرب نقدینگی را رام کند.

۳- با تجمیع درگاههای مجوز برای همه فعالیتهای تولیدی و برداشتن موانع بیمه ای و سودهای ناصواب بانکی برای وام های تولیدی در کنار دادن مشوقهای مالیاتی، موانع تولید را مرتفع و مسیر را برای جهش تولید هموار کند.

۴- توجه کند که این کشور بسیار پر ظرفیت و ثروتمند است. مردم باید احساس کنند که تقسیم ثروت عادلانه انجام میشود. مرحله اول این هدف دست برداشتن مسئولین از اشرافی‌گری است که متاسفانه این دولت توفیق چندانی در آن نداشته است.

۵-  از خوش بینی و اعتماد به غرب که باعث ریختن سم مهلک شرطی شدن، به کام اقتصاد ملی می‌شود دست بردارد. این باور غلط که منجر به برجام پر خسارت و بی منفعت برای اقتصاد کشور شد، باید برای این دولت و همه دولتها و نخبگان کشور، تجربه و درس عبرتی باشد و بدانیم که راهبرد درست سیاست خارجی ، ارتباط با همه کشور ها به جز دولت مستکبر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در کنار اتکاء به خداوند و نیروی داخلی است.

۶- شورای عالی امنیت ملی که متشکل از اکثریت دولتی در کنار فرماندهان نظامی هستند باید توجه کنند که اگر جواب مقتضی به تجاوزات دشمن و تهدیدهای او داده نشود، پیام بسیار خطرناکی به او مخابره میشود و آن این است که میتواند این تجاوزات را ادامه دهد. دانشجویان انقلابی فریاد انتقام دهها میلیونی مردم غیور و با شرف ایران در تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به آقایان شورای عالی، تذکر میدهد و اعلام میکند که برخی شیطنتها و تهدیدها در ایران و محور مقاومت به خاطر جواب نه چندان محکم ما به آمریکاییها در عین الاسد بود. این چند موشک اگر چه برای قلدری توخالی آمریکایی بی سابقه بود ولی جواب پوتین سوخته آن شهید قدس و سردار میهن هم نبود.

متأسفانه باید بگوییم که انتقام سخت مد نظر رهبری و ملت تا الان به هیچ وجه محقق نشده و شیطنت های آمریکا و سگ هار او یعنی رژیم صهیونیستی در همین چارچوب ارزیابی میشود. ما باید در برابر هر تجاوز به دشمن تجاوز مضاعف کنیم و در ازای هر تهدید در هر سطحی تهدید معتبر اعلام کنیم، و این مطالبه قطعی دانشجویان انقلابی است که از شواری عالی امنیت ملی دارند و کوتاه نخواهند آمد.
 
رهبر عزیز

در پایان این تجدید عهد و در آستانه عید الله الاکبر و توطئه دشمنان در لبنان عزیز که هوشیاری کامل را میطلبد، با شما پیمان می‌بندیم که تا سرعت نگرفتن حرکت انقلاب اسلامی در سطح بیانیه گام دوم، و تا تحقق نیافتن دولت جوان حزب اللهی به عنوان علاج مشکلات کشور و تا پدیدار نشدن طلیعه نور خورشید تمدن نوین اسلامی و تحویل علم قیام ملت عاشورایی ایران از پای ننشینیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکانه

دانشجویان بسیجی در دانشگاههای سراسر کشور

16 مرداد 1399
   
1. بسیج دانشجویی دانشگاه اراک
2. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک
3. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک
4. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک
5. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اراک
6. بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای اطهر اراک
7. بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای امیر کبیر اراک
8. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی قوه قضائیه اراک
9. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
10. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی ماشین سازی اراک
11. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اراک
12. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس زینب کبری (س)
13. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساوه
14. بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه
15. بسیج دانشجویی دانشکده فنی حرفه ای جراحی زاده ساوه 
16. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه
17. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه
18. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خمین 
19. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خمین
20. بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خمین
21. بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای دکترحسابی شهابیه خمین
22. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محلات
23. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محلات
24. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات
25. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی نیم ور 
26. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دلیجان
27. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان 
28. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نراق
29. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جاسب
30. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی تفرش
31. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تفرش
32. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تفرش
33. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شازند
34. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شازند
35. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستانه
36. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهاجران 
37. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کمیجان
38. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کمیجان
39. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور میلاجرد 
40. بسیج دانشجویی دانشگاه‌پیام نور آشتیان
41. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان
42. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فراهان
43. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فراهان
44. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه اصفهان
45. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
46. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه‌پیام نوراصفهان
47. حوزه دانشگاه صنعتی اصفهان بسیج دانشجویی
48. حوزه دانشگاه‌آزادخوراسگان بسیج دانشجویی
49. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزادنجف آباد
50. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه هنراصفهان
51. بسیج دانشجویی مرکز تربیت معلم شهید باهنر
52. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه ای سروش
53. بسیج دانشجویی موسسه شیخ بهایی بهارستان
54. بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی نقش جهان بهارستان
55. بسیج دانشجویی علمی کاربردی امام صادق(ع) کارگران
56. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی دانش پژوهان
57. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهارستان
58. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خوراسگان
59. بسیج دانشجویی علمی کاربردی صنایع دستی نقش جهان
60. بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی حج وزیارت
61. بسیج دانشجویی مرکز تربیت معلم فاطمه الزهرا (س)
62. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی بهزیستی
63. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی انتخاب
64. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فنی حرفه ای استان اصفهان
65. بسیج دانشجویی علمی کاربردی شهرداری های اصفهان
66. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی قوه قضاییه
67. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی المهدی سپاهان شهر
68. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی فرهنگ و هنر
69. بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی سپاهان
70. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی راغب اصفهانی
71. بسیج دانشجویی فرهنگیان (شهید رجایی)
72. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی صفاهان
73. بسیج دانشجویی مرکز علمی-ک  فرش ایران سپهر
74. بسیج دانشجویی آموزش عالی علمی،کاربردی عتیق
75. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی شهید مهاجر
76. بسیج دانشجویی آموزش عالی غیر انتفاعی چهل ستون
77. بسیج دانشجویی غیرانتفاعی صبح صادق
78. بسیج دانشجویی دانشگاه معارف قرآنی اصفهان
79. بسیج دانشجویی حوزه غیرانتفاعی شهیداشرفی 
80. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرند
81. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کوهپایه
82. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ورزنه
83. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورهرند
84. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تودشک
85. بسیج دانشجویی موسسه اموزش علمی کاربردی هرند
86. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیک آباد
87. بسیج دانشجویی جهادکشاورزی کبوترآباد
88. بسیج دانشجویی پیام نور حسن آباد
89. بسیج دانشجویی مهد علم کاشان
90. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برزک
91. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قمصر
92. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی سینا
93. بسیج دانشجویی مؤسسه آموزش عالی فیض کاشان
94. بسیج دانشجویی آموزشکدفنی حرفه شهیدرجایی کاشان
95. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه ای فدک‌کاشان
96. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کاشان
97. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی غ سیلک
98. بسیج دانشجویی علمی کاربردی کاشان
99. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه جامع کاشان
100. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد کاشان
101. بسیج دانشجویی حوزه علوم پزشکی کاشان
102. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورصفائیه مبارکه
103. بسیج دانشجویی علمی کاربردی مبارکه
104. بسیج دانشجویی حوزه آزاد مجلسی مبارکه
105. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد مبارکه
106. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی نجف آبادعلی‌بن ابی‌طالب
107. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی‌وحرفه سماء
108. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه سمیه
109. بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی ک علویجه
110. بسیج دانشجویی فرهنگیان شهید آیت
111. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور علویجه
112. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهق
113. بسیج دانشجویی آموزش عالی غیرانتفاعی جامی
114. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور نجف آباد
115. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی پسرانه خوارزمی شهرضا
116. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه ای دخترانه شهرضا
117. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شهرضا
118. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد شهرضا
119. بسیج دانشجویی حوزه پیام نورشهرضا
120. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهاقان
121. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد دهاقان
122. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی
123. بسیج دانشجویی دانشکده آب و برق
124. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فیض الاسلام
125. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خمینی شهر
126. بسیج دانشجویی حوزه آزاد خمینی شهر
127. بسیج دانشجویی دانشکده معارف اسلامی
128. بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی سپهر
129. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور دولت آباد
130. بسیج دانشجویی حوزه آزاد اسلامی دولت آباد
131. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شاهین شهر
132. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میمه
133. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گز
134. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شاهین شهر
135. بسیج دانشجویی موسسه اموزش عالی بنیان 
136. بسیج دانشجویی غیرانتفاعی عقیق
137. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه  مالک اشتر
138. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور وزوان
139. بسیج دانشجویی دانشکده فنی مهندسی گلپایگان
140. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان
141. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی شهید توسلی 
142. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی وکاربردی گلپایگان
143. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی وحرفه ای شهدا
144. بسیج دانشجویی حوزه پیام نورگلپایگان
145. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لنجان
146. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی زرین شهر
147. بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی‌امین فولادشهر
148. بسیج دانشجویی غیرانتفاعی صنعتی فولاد
149. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاینده رود
150. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور باغ بهادران
151. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فولاد شهر
152. بسیج دانشجویی انتفاعی فرزانگان فولاد شهر
153. بسیج دانشجویی حوزه پیام نور زرین شهر
154. بسیج دانشجویی علمی کاربردی آران و بیدگل
155. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورنوش‌آبادآران بیدگل 
156. بسیج دانشجویی حوزه پیام نورآران و بیدگل
157. موسسه غیرانتفاعی علامه نائینی
158. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نائین
159. بسیج دانشجویی علمی کاربردی  نایین
160. بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد نائین
161. بسیج دانشجویی پیام نورخور و بیابانک
162. بسیج دانشجویی علمی کاربردی خور و بیابانک
163. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سمیرم
164. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سمیرم
165. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پیربکران
166. بسیج دانشجویی پیام نور قهدریجان
167. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فلاورجان
168. بسیج دانشجویی حوزه آزاد فلاورجان
169. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نطنز
170. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نطنز
171. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بادرود
172. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردستان
173. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردستان
174. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زواره
175. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زواره
176. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مهاباد اردستان
177. بسیج دانشجویی آموزشکده فنی ح دختران خوانسار
178. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خوانسار
179. بسیج دانشجویی دانشکده ریاضی خوانسار
180. بسیج دانشجویی علمی کاربردی تیران و کرون
181. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تیران و کرون
182. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تیران
183. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فریدن
184. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور داران
185. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بویین و میاندشت
186. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فریدونشهر
187. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور چادگان
188. بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد
189. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
190. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری
191. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری
192. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
193. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری
194. بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان
195. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان
196. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان
197. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان
198. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان 
199. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان 
200. بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی همدان
201. بسیج دانشجویی دانشگاه عمران و توسعه همدان
202. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید مفتح همدان
203. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید جباری همدان
204. بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت زینب همدان
205. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر
206. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر
207. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی ملایر
208. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ملایر
209. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی دخترانه نهاوند
210. بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری نهاوند
211. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نهاوند 
212. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند
213. بسیج دانشجویی دانشگاه سید جمال الدین آسدآباد
214. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسد آباد
215. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد
216. بسیج دانشجویی دانشکده فنی تویسرکان
217. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تویسرکان
218. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تویسرکان
219. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی الوند همدان
220. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی گنج نامه
221. بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان
222. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
223. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
224. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سنندج 
225. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سنندج 
226. بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب کردستان
227. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی یزدانپناه
228. بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان
229. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان
230. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
231. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان
232. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان
233. بسیج دانشجویی دانشگاه الغدیر زنجان
234. بسیج دانشجویی دانشگاه صوفی زنجان
235. بسیج دانشجویی دانشگاه روزبه زنجان
236. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ابهر
237. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر
238. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قیدار
239. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قیدار
240. بسیج دانشجویی دانشگاه کار خرمدره
241. حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید فخرایی جنوب استان بوشهر 
242. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان 
243. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر کنگان 
244. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بندر کنگان 
245. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای بندر کنگان 
246. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر 
247. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر دیر 
248. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جم
249. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی جم
250. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور جم
251. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی عسلویه 
252. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور عسلویه
253. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه 
254. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه
255. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قصرشیرین
256. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قصرشیرین 
257. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سرپلذهاب 
258. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دالاهو
259. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسلام آباد 
260. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلام آباد 
261. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی خضرا
262. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی امام رضا
263. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی پسران اسلام آباد 
264. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گیلانغرب
265. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلانغرب
266. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه 
267. قرارگاه شهید احمدی روشن کرمانشاه
268. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی
269. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
270. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
271. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز 
272. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز
273. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
274. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان‌شرقی
275. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان‌شرقی 
276. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی 
277. بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز
278. بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی تبریز
279. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه
280. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های بناب
281. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شبستر
282. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های میانه
283. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های مرند
284. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های جلفا
285. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های اهر
286. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های آذرشهر
287. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های سراب
288. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های اسکو
289. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های ملکان
290. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های عجب شیر
291. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های بستان آباد
292. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کلیبر
293. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان هشترود
294. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های ورزقان
295. دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان هریس
296. بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی ره قزوین
297. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد قزوین
298. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
299. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
300. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قزوین
301. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید بابایی
302. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی بقیه الله
303. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی رجاء
304. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی کار
305. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی البرز
306. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد تاکستان
307. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بوئین زهرا
308. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا
309. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تاکستان
310. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آبیک
311. بسیج دانشجویی دانشگاه عالی غیاث الدین جمشید کاشانی
312. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الوند
313. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای خراسان رضوی
314. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای غیر انتفاعی مشهد
315. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای علمی و کاربردی مشهد
316. قرارگاه مطالبه گری دانشجویی شهید احمدی روشن مشهد مقدس
317. قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین مشهد مقدس
318. بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
319. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
320. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
321. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
322. بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد مشهد
323. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد
324. بسیج دانشجویی دانشگاه ثامن مشهد
325. بسیج دانشجویی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد
326. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی سینا مشهد
327. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد
328. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی تصمیم یار توس مشهد
329. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی بازرگانی توس
330. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مشهد
331. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خدمات علمی و صنعتی مشهد
332. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی دادگستری مشهد
333. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر مشهد
334. بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی هلال احمر مشهد 
335. بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد
336. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد
337. بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام مشهد
338. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی مشهد
339. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری مشهد
340. بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا مشهد
341. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی تابران مشهد
342. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی حکمت رضوی مشهد
343. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی حکیم طوس
344. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فردوس
345. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بهار مشهد
346. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خاوران
347. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خراسان مشهد
348. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آرمان رضوی مشهد
349. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اسرار مشهد
350. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد
351. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاویان مشهد
352. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی عطار مشهد
353. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خردگرایان مطهر مشهد
354. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی شاندیز مشهد
355. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بینالود مشهد
356.  بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی توس مشهد
357. بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان مشهد
358. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری
359. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نکا 
360. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی اندیشه سازان نکا
361. بسیج دانشجویی  شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
362. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی آیندگان تنکابن
363. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی شفق 
364. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد واحد نوشهر
365. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نوشهر
366. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله املی
367. بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل 
368. بسیج دانشجویی دانشگاه فناوری نوین امل
369. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور امل
370. بسیج دانشجویی دانشگاه علامه حسن زاده املی
371. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی امل
372. بسیج دانشجویی دانشکده سما امل
373. بسیج دانشجویی دانشگاه آمل آمل  
374. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگ و هنر  آمل
375. بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری  امل
376. بسیج دانشجویی دانشگاه سمنگان آمل
377. بسیج دانشجویی دانشکده پیام نور رینه آمل
378. بسیج دانشجویی دانشگاه فذا آمل
379. بسیج دانشجویی دانشکده فرهنگیان آمل
380. بسیج دانشجویی دانشکده توحید آمل
381. بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران
382. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هادی شهر
383. بسیج دانشجویی دانشگاه پارسا بابلسر
384. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهنمیر
385. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر
386. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رامسر
387. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وحد رامسر
388. بسیج دانشجویی دانشکده ملاصدرا رامسر
389. بسیج دانشجویی دانشکده کسری رامسر
390. بسیج دانشجویی دانشگاه پرستاری و مامایی رامسر
391. بسیج دانشجویی دانشکده رحمان رامسر
392. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل
393. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بابل
394. بسیج دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل
395. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و فنون بابل
396. بسیج دانشجویی دانشگاه آریان بابل
397. بسیج دانشجویی دانشگاه راه و دانش  بابل 
398. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد
399. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی کاوش محمود اباد
400. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید کلانتری محمودآباد
401. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی خزر محمودآباد
402. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری
403. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان(برادر) ساری
404. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی ساری
405. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری
406. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی امام محمد باقر ساری
407. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان(خواهر) ساری
408. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ساری
409. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی ادیب ساری
410. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی روزبهان ساری
411. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی سنا ساری
412. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی دخترانه قدسیه ساری
413. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر
414. قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان بوشهر
415. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی 
416. بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند 
417. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
418. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند
419. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند
420. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند
421. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باهنر
422. بسیج دانشجویی فرهنگیان امام سجاد(ع)
423. بسیج دانشجویی دانشگاه ابن حسام
424. بسیج دانشجویی دانشگاه سپیده کاشانی 
425. بسیج دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قائنات
426. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قائن
427. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فردوس
428. بسیج دانشجویی دانشگاه پیروزان
429. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فردوس
430. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فردوس
431. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فردوس
432. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد طبس
433. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس
434. بسیج دانشجویی دانشگاه امام علی(ع) طبس
435. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سرایان
436. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بشرویه
437. بسیج دانشجویی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی
438. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان
439. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی شیراز
440. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز
441. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
442. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
443. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شیراز
444. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز
445. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز
446. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی پاسارگاد شیراز
447. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی آپادانا شیراز
448. ۱بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شیراز
449. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خواهران شهید باهنر شیراز
450. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز
451. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی استهبان
452. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری زرقان
453. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا
454. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم
455. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم
456. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم
457. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لامرد
458. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استهبان
459. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
460. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان
461. بسیج دانشجویی دانشگاه تابناک لامرد
462. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان
463. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون
464. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون
465. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور داراب
466. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر
467. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آباده
468. بسیج دانشجویی دانشگاه هنر شیراز
469. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده
470. بسیج دانشجویی دانشگاه پیراپزشکی داراب
471. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا
472. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرامه
473. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید
474. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
475. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی لارستان
476. بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون
477. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی آباده
478. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاوران
479. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم
480. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خفر
481. بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فیروزآباد
482. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان
483. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان
484. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
485. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس رسالت خواهران
486. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان پردیس شهید مطهری برادران
487. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل
488. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل
489. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زابل
490. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
491. بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر
492. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاش
493. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاش
494. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان
495. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سراوان
496. بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان
497. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر
498. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر
499. بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار
500. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار
501. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان
502. بسیج دانشجویی دانشگاه علی آبادکتول
503. بسیج دانشجویی دانشگاه آزادشهر
504. بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس
505.  بسیج دانشجویی دانشگاه بندرگز
506. بسیج دانشجویی دانشگاه کلاله
507. بسیج دانشجویی دانشگاه گالیکش
508. بسیج دانشجویی دانشگاه آق قلا
509. بسیج دانشجویی دانشگاه بندر ترکمن  
510. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرگان
511. بسیج دانشجویی دانشگاه علی آباد
512. بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد
513. بسیج دانشجویی دانشگاه گالیکش  
514. بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی گرگان   
515. بسیج دانشجویی دانشگاه  فرهنگیان گرگان و گنبد  +  
516. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان
517. بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان 
518. بسیج دانشجویی دانشگاه گنبد
519. شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان
520. قرارگاه شهید احمدی روشن
521. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
522. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران کرمان
523. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد کرمان
524. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان
525. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان
526. بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک
527. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان
528. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی الزهرا(س)
529. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید دادبین
530. بسیج دنشجویی دانشگاه علمی کاربردی سوره
531. بسیج دانشجویی دانشگاه زغال سنگ کرمان
532. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی بعثت
533. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی رضوان
534. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی
535. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بردسیر 
536. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بردسیر
537. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی بردسیر
538. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد سیرجان 
539. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان
540. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سیرجان
541. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سیرجان 
542. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بافت
543. بسیج دانشجویی دانشگاه مدیریت و اقتصاد بافت
544. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی امام حسین (ع) بافت
545. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بافت
546. بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی ارزوئیه
547. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارزوئیه
548. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رابر
549. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد جیرفت
550. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
551. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی جاوید جیرفت
552. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور جیرفت
553. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد رفسنجان
554. بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان
555. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
556. بسیج دانشجویی دانشگاه پیا م نور رفسنجان
557. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت معدن زرند
558. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد زرند
559. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی خاتم الانبیا زرند
560. بسیج دانشجویی دانشگاه پرستاری زرند
561. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زرند
562. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی زرند
563. بسیج دانشجویی دانشگاه آموزش عالی بم
564. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بم
565. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بم
566. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم
567. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی نوبنیادسیرجان 
568. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید کرانی سیرجان
569. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شهربابک
570. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهر بابک
571. بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهربابک
572. بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهر بابک
573. بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد کهنوج
574. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کهنوج
575. بسیج دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی عرفان کرمان
576. بسیج دانشجویی دانشگاه غیر انتفاعی فرهیختگان کرمان

ارسال نظرات