برپایی کاروان شادی آوای غدیر در شاهرود

مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود گفت: به همت کانون بسیج هنرمندان و فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود و در گرامیداشت عید غدیر، کاروان شادی آوای غدیر در شاهرود به راه افتاد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۱۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
برپایی کاروان شادی آوای غدیر در شاهرودعباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با تبریک عید غدیر با اشاره به اجرای برنامه کاروان آوای غدیر در شاهرود اظهار کرد: به همت کانون بسیج هنرمندان و فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود و در گرامیداشت عید غدیر، کاروان شادی آوای غدیر در شاهرود به راه افتاد.
وی افزود: در این کاروان گروه سرود ناشنوایان آوای خورشید و ترانه سرایی متین مزجی با عنوان مدافعین سلامت کانون بسیج هنرمندان و گروه سرود عمار‌های انقلاب حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام به اجرای برنامه پرداختند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود خاطر نشان کرد: این کاروان در میدان امام خمینی (ره)، میدان آزادی و پارک آبشار شاهرود به اجرای برنامه پرداخته که با استقبال مردم مواجه شد.
وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب کاروان‌های شادی برگزار شد گفت: این برنامه‌ها در بزرگداشت عید غدیر و ایجاد نشاط اجتماعی اجرا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار