مسئول بسیج سازندگی حوزه 121 شهید باکری از توزیع 400 بسته گوشت قربانی همزمان با عید سعید غدیر خم توسط جهادگران این حوزه با همکاری با نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۲۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: همزمان با عید بزرگ ولایت و به نیابت از آقا امیر المومنین (ع) تعداد ۱۴ راس گوسفند قربانی وذبح و  400 بسته گوشت در مناطق طرح کرامت استان البرز  توسط بسیجیان حوزه 121 شهید باکری توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با هماهنگی با نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و خیرین انجام شده است، افزود: تیم جهادی این حوزه خانواده های نیازمند را در مناطق اسلام آباد، مشکین آباد، حصار و فردیس با هدف توزیع 400 بسته گوشت شناسایی کردنند.

پناهیان تصریح کرد: جشن عید غدیر باید هر چه با شکوه تر برگزار شود از این رو بهترین عیدی توزیع گوشت بین نیازمندان است، در بین نیازمندان که گوشت دریافت کردن از خانواده های اهل تسنن نیز بودن، و این کار وحدت بین شعیه و سنی می باشد. 

مسئول بسیج سازندگی حوزه 121شهیدباکری در پایان از توزیع  ۱۰۰ دست لباس، ۱۰۰ جفت کفش بچه گانه و ۱۰۰ عدد عروسک در مناطق طرح کرامت به کودکان نیازمند و بی سرپرست خبر داد، خاطر نشان کرد: امیدواریم شاهد روزی باشیم که فرهنگ انفاق و گذشت روز به روز در جامعه ما بیشتر شود و هیچ نیازمندی در جامعه ما نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها