خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین تجلیل از فعالان اصحاب رسانه با حضور فرمانده سپاه امام جمعه محترم ،فرماندار ، مسئولان شهرستانی و خبرنگاران شهرستان گتوند در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

بهداروندی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اظهار داشت: روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم.

 

وی یادآور شد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

بهداروندی تصریح کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

در پایان از هشت نفر از خبرنگاران فعال شهرستان تقدیر شد که سه نفر خبرنگاران خبرگزاری بسیج بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها