خبرهای داغ:

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان گتوند در جوار مزار این شهید عزیز برگزار شد

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان گتوند شهید محمد تاجبخش در کنار مزار شهید والامقام با قرائت فاتحه ، ادای احترام و بیعت با شهدا در گلزار شهدای شهر گتوند با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، فرماندار محترم ، شهردار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۶۴۵۴۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

سرهنگ محمودی فرمانده سپاه گتوند گفت : شرکت در مراسم شهدا توفیق و لیاقت می خواهد که هر کسی که بتواند در چنین مراسمات و گرامی داشت هایی حضور پیدا کند و کمک کند قطعا مورد توجه شهدا قرار می گیرد و ان شاالله شفاعت شهدا شامل حالش می شود .

وی گفت از برکت خون شهدا امنیتی هست که در جامعه وجود دارد و این وضعیت نابسامان اقتصادی ناشی از دوری از شهداست که باید مسئولین بصورت جهادی و در خط ولایت و پیروی از شهدا باشند تا بتوانیم بر این مشکلات غلبه کنیم و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید ملی و جهش تولید است.

در این مراسم حجت الاسلام طرفی مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان گفت؛ شهید یک هدیه از طرف خداوند به بندگان مخلص اوست که تقدیم بهترین ها می شود و این شهید عزیز یکی از بندگان مخلص و برگزیده خداوند بوده است که شهادت مزد این خصوصیت اخلاقی و رفتاری اوست که مورد لطف خداوند قرار گرفته و این هدیه شامل حالشان شده است .

وی ادامه داد شهدا همچون ائمه اطهار (ع) حلقه وصل انسان به خدا هستند که باید راه شهدا را ادامه داد و از مسیر ولایت خارج نشد تا در صراط مستقیم باقی بمانیم .

اقای احسانی فرماندار محترم شهرستان هم گفت ؛ انبیا ، علما و شهدا سه گروهی هستند که میتوانند شفاعت کنند لذا بجاست که مقام شهید و شهادت گرامی داشته شود.

وی ادامه داد اگر بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم ان شاالله شفاعتشان نصیبمان می شود .
احسانی گفت مسئولین زحمت کش شهرستان با الگوگیری از خصوصیات شهدا به خدمات دهی به همشهریان با روحیه جهادی تاکید کرد .

وی در پایان ضمن عذرخواهی به دلیل اینکه با شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسمی شایسته و در شان شهید نمی باشدگفت همین که سعی کنیم در طول شبانه روز به یاد شهدا باشیم و الگوی معنوی ما باشند خود یک نوع گرامی داشت مقام شهید است اما ان شاالله در آینده مراسم گرامی داشت شهدا با شکوه و اهمیت ویژه ای برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها