خبرهای داغ:
فرمانده سپاه در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان نطنز:
سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان گفت: در ادامه کمک مومنانه و در رو عیدغدیر نیز ۴۰ هزار پرس اطعام غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۲۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده مقاومت بسیج سپاه نطنز و حجت الاسلام فراهانی نماینده ولی فقیه در سپاه نطنز بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان نطنز تجلیل کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده مقاومت بسیج سپاه نطنز با اشاره به تحریمها و تحریفهای دشمن اظهار داشت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و مطالبی که شما خبرنگاران در کانالها و سایتها منتشر میکنید میتوانید امید را در مردم زنده نگهداشته و لازم است هر خبرنگار جهادگونه تحریفهای دشمنان را هدایت و مطالب صحیح را انعکاس دهند.

وی افزود: در شهرستان نطنز توجه به فضای مجازی بیشتر است بنابراین شهروندان مطالبه خود را در این رسانه ها مطرح و وظیفه مسئولین است به مطالبه گری مردم پاسخ دهند.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه نطنز با توجه به اقدامات اخیر سپاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سپاه و بسیج بیش از ۱۳ نوع فعالیت اعم از ضدعفونی معابر، ایست و بازرسی ورودی شهر، غربالگری، ثبت سامانه سلامت، تهیه ماسک و گان برای پرستاران و مردم، آماده سازی ۵۰۰۰ بسته سیصدهزارتومانی و توزیع آن جهت کمک مومنانه و ... را به لطف خداوند متعال انجام دادند.

وی اضافه کرد: در ادامه کمک مومنانه و در رو عیدغدیر نیز ۴۰ هزار پرس اطعام غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده و توزیع شد.

سرهنگ خدامیان خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ بن به مبلغ ۲۰۰هزار تومان نیز آماده و با برخی فروشگاه ها قرارداد تنظیم خواهیم کرد که بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

وی افزود: با همکاری خبرنگاران می توان پویش کمک مومنانه راه اندازی کرد و با اعلام شماره حساب امور خیریه است و در این امر خیر شریک شد.

فرمانده سپاه نطنز در پایان گفت: یکی از وظایف خبرنگاران در این شرایط تقویت فرهنگ جامعه است و انتظار میرود در این مورد با جدیت تلاش کنند.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات تک تک خبرنگاران شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها