مسئول بسیج کارمندان استان سمنان بیان کرد

اهدا بیش از 12 هزار بسته معیشتی به خانواده های شناسایی شده و آسیب دیده

مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان سمنان در دیدار با مدیرکل صمت سمنان در خصوص مرحله اول رزمایش مواسات عنوان کرد : با مشارکت دستگاه های اجرایی در سمنان در مرحله اول رزمایش بیش از 12 هزار بسته معیشتی به خانواده های آسیب دیده اهدا گردید .
کد خبر: ۹۲۶۴۷۲۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

 به گزارش  بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان : مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در دیدار با مدیرکل صمت استان سمنان علی تشنه دل ضمن تبریک به منظور انتصاب وی به عنوان مدیر کل و همچنین تبریک به مناسبت هفته امامت و ولایت در خصوص مرحله اول رزمایش مواسات عنوان کرد : بحمدا.. با مشارکت دستگاه های اجرایی در استان سمنان در مرحله اول رزمایش مواسات توانستیم اقدامات شایسته ای را انجام دهیم و در مرحله اول بیش از 12 هزار بسته معیشتی به خانواده های شناسایی شده و آسیب دیده اهدا گردید .
وی همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید قربان مبنی بر ادامه دار بودن کمک های مومنانه یادکرد و از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات خبر داد و افزود ان شا ا... بتوانیم با همکاری سایر واحد های صنعتی اقدامات مفید و موثری نسبت به خانواده های آسیب دیده در شرایط اقتصادی فعلی با توجه به ویروس منحوس کرونا انجام دهیم .
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک بمناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم عنوان کرد : استان سمنان در مرحله اول رزمایش مواسات خوش درخشید و مردم استان سمنان در همه امور پیشتاز هستند .
امام جمعه موقت سمنان همچنین در خصوص باقیات الصالحات بودن رزمایشات مواسات برای مردم عنوان کرد : دنیا بازار است و در این بازار عده ای سود می برند و عده ای سرمایه خود را از دست خواهند داد . ان شا ا... با توجه به اقدامات احسنی که در مرحله اول و همچنین مرحله دوم این رزمایش انجام می پذیرد همه ما در آن دنیا سود کنیم .
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس همچنین در خصوص برنامه های روز عید غدیر و اقدامات صورت گرفته نیز عنوان گرفته نیز عنوان کرد : در روز عید غذیر ان شا ا... با کمک مردم استان که در همه امور پیشتاز بوده ان کارهای خوبی از جمله پخش اطعام و بسته های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده انجام خواهد پذیرفت .
در ادامه این دیدار و گفتوگو محمد امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام هادی از توزیع بیش از 12 هزار بسته در رزمایش اول مواسات خبر داد و افزود : در هفته ولایت و امامت بیش از 2 هزار بسته آماده شده و به خانواده های نیازمند داده خواهد شد .
امامی همچنین در ادامه از پای کار بودن مردم در مباحث نیکوکاری خبر داد و عنوان کرد : بحمدا ... مردم شهرستان سمنان در تمام مرحله اول رزمایش مواسات در کنار ما بوده اند و هیچگاه در این مدت مارا تنها نگذاشته اند .
وی همچنین در خصوص ظرفیت های بسیج در حوزه صنعت ، معدن تجارت افزود : بسیج استان سمنان بخصوص شهرستان سمنان دارای ظرفیت نخبگانی است که از ویژگی های ممتازی در حوزه های طراحی ، ایده پردازی ، نوآوری برخوردار است که می توان به نحو شایسته برای تولیدکنندکان و صنعتگران در این خوزه بهره برد .
در انتهای این دیدار علی تشنه دل مدیرکل صمت از حضور عزیزان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد : ان شا ا...سازمان صمت بتواند از ظرفیت های موجود بسیج بخصوص با توجه به اعتمادی که در جامعه نسبت به این سازمان وجود دارد در حوزه های بازرسی و تثبیت قیمت در بازار استفاده نماید .
مدیرکل صمت همچنین در خصوص مشکلات موجود اقتصادی در جامعه و سودجویی برخی از سودجویان از این شرایط عنوان کرد : ما باید پای کار مردم بایستیم و مطمئنا قالب تولید کنندگان و واحدهای صنعتی پای مردم استان ایستاده اند و در مقابل تخلفات با هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی تعارف نخواهیم کرد .
گفتی است در انتهای این دیدار میرکو نماینده تام الختیار مدیرکل صمت گزارش کوتاهی از رزمایش اول مواسات و میزان کمک های مومنانه سازمان صمت ارائه نمود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار