خبرهای داغ:

طبخ و پخش بیش از ۱۰۰۰ وعده اطعام تبرکی در شاهرود

پخت غذا و اطعام نیازمندان به مناسبت سالروز عید سعیدغدیر خم توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
طبخ و پخش بیش از ۱۰۰۰ وعده اطعام تبرکی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: به مناسبت سالروز عید سعید غدیر خم ودر امتداد اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در قالب طرح باران همدلی تعداد بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع گردید.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین، این روز را یک اتفاق بی نظیر در تاریخ بشریت دانست و اظهار کرد: در عید غدیر خم پیامبر (ص) از سوی خداوند مامور به یک تکلیف شد و آن معرفی حضرت علی (ع) در منطقه غدیرخم به‌عنوان امام مسلمین بود.
وی با اشاره به اینکه این ماموریت پیامبر (ص) در پایان عمر ایشان اتفاق افتاد، افزود: پیامبر (ص) در روز غدیر خم از همه حاضران بیعت گرفت و حضرت علی (ع) را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین با بیان اینکه غدیر برای همه مسلمانان است و اختصاص به قشر خاصی ندارد، گفت: روز عید غدیر را روز عیدالله اکبر به معنای عید بزرگ نامیدند که در این روز همه مسلمانان جشن خواهند گرفت.
ابراهیمی، با بیان اینکه غذا‌های گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید، اظهار کرد:  این برنامه که از اول فروردین ماه و در قالب طرح باران همدلی باکمک خیرین آغاز گردیده تا آخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود یادآور شد: این موسسه فرهنگی در طول چهار ماه اول سال، تعداد دوازده هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
وی بیان کرد: علاوه بر پخش و توزیع بیش از ۱۰۰۰ وعده غذای گرم در این روز، تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی نیز توسط مرکز خیریه این موسسه فرهنگی توزیع گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها