پیام تبریک روز خبرنگار موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود

موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود طی پیامی، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۳۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
پیام تبریک روز خبرنگار موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود طی پیامی، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار فرصت مغتنمی را فراهم آورد تا تلاش و ایثار فرهیختگان حوزه آگاهی بخشی جامعه و صاحبان قلم را که با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند، ارج می‌نماییم.
این روز فرصتی است تا به تمامی سخت کوشان و فعالان عرصه قلم و رسانه تبریک گفته، و از زحمات بی دریغ این طلایه داران خبر و اندیشه قدردانی نمائیم. فرهیختگانی که رسالت قلم را پاس می‌دارند و در مسیر سختی که می‌پیمایند هیچگاه خللی در همت بلندشان وارد نمی‌شود.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان، فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه که در این عرصه فعالیت می‌کنند تبریک گفته، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها