بسیجیان پایگاه ثامن الائمه شهرک فرهنگیان فارسان با کمک مردم شهرک و خیرین 30 بسته کمک معیشتی به ارزش 80 میلیون ریال را بین آسیب دیدگان کرونا توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۹۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛در حالی که سراسر کشور پر شده از فضای مهربانی و همدلی و کمک های مومنانه در سراسر کشور رونق گرفته است، بسیجیان پایگاه ثامن الائمه شهرک فرهنگیان نیز با کمک اهالی شهرک و جمعی از خیرین توانستند 30 بسته کمک معیشتی را جمع آوری و در روز عید غدیر بین خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج پیرامون این برنامه گفت: با کمک اهالی مومن و انقلابی شهرک فرهنگیان فارسان توانستیم سی عدد بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن و... را فراهم کنیم که ارزش هر بسته غذایی بیش از 250 هزار تومان می باشد.

وی افزود: تصمیم گرفتیم تا این کمک های مومنانه را در روز عید غدیر در غالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین خانواده های نیازمندی که شیوع ویروس کرونا به آنها آسیب زده توزیع کنیم.

فرمانده پایگاه بسیج ثامن الائمه خاطرنشان کرد: عید غدیر عید ولایت است و ما نیز در عید غدیر به فرمان امام و ولی خود لبیک گفتیم و امیدواریم که همه مسئولان در همه سطوح نیز فرمان بردار ولی امر مسلمین امام خامنه ای  باشند چرا که تجربه و تاریخ بارها و بارها اثبات کرده است که اگر امتی به فرمان ولی امر خود عمل نکنند و رهرو او نباشند بدون شک دشمنان بر آنها مسط خواهند شد.

 

ارسال نظرات