مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

نهضت کمک‌های مومنانه نشانه بارز سیره علوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:در سیره علوی ما شاهد محبت خاندان علی بن ابیطالب (علیه السلام) هستیم که به ضعفا، فقرا و مستضعفان کمک می‌کردند.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۰۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، با اشاره به اینکه عید ولایت پیام‌های بسیار مهمی دارد، گفت: از جمله این پیام‌ها آن است که همه ما در سیره مولای متقیان امیرالمومنین و تحت و لایت آن حضرت قرار می‌گیریم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در این شرایط بحران کرونا  زندگی انسان‌ها مختل شده است، افزود:در این شرایط باید به سیره مولای متقیان در کمک به انسان‌ها بویژه مسلمانان رجوع کرد.

حجت الاسلام تسخیری در همین رابطه ادامه داد: در سیره علوی ما شاهد محبت خاندان علی بن ابیطالب (علیه السلام) هستیم که به ضعفا، فقرا و مستضعفان کمک می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیه‌ای «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلی حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً»، تاکید کرد:  همه ما میدانیم که خدای متعال در قرآن کریم به مسئله کمک به مستعضعفان توجه ویژه‌ای دارد؛ لذا آن آیه‌ای که  در صف خاندان پیامبر (ص) نازل شده است آنان را خانوداده کرم معرفی کرده است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به پیام عید غدیر، یادآور شد: پیام عید غدیر این است که نمی‌گوید فقط شیعه ظاهری و اسمی باشیم، بلکه باید در عمل هم ایثارگری داشته باشیم و انفاق را به نمایش بگذاریم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه خدای متعال در قرآن  خاندان پیامبر (ص) را تابلوی انفاق معرفی کرده است، افزود:همانطور که امیر المومنین علی (علیه السلام)  در این عرصه فعالیت مومنانه داشتند ما هم باید در شرایط کرونایی که بسیاری دچار آسیب شدند را کمک کنیم  لذا نهضت کمک‌های مومنانه بهترین عرصه برای دستگیری از نیازمندان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار