خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

آموزش فنی حرفه ای سربازان و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد امام (ره) براساس تفاهم نامه همکاری با ستاد کل نیروهای مسلح به سربازان خانواده های نیازمند در دوران خدمت سربازی آموزش فنی و حرفه ای ارائه می کند که پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای و اتمام دوران خدمت سربازی، با دارا بودن شرایط تسهیلات اشتغال زایی دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۱۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در دیدار با فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: برنامه راهبردی کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف است تا بتوانیم به معنای واقعی محرومیت زدایی را محقق سازیم.

وی ادامه داد: برای سال جاری برنامه اشتغال زایی کمیته امداد چهار هزار و ۸۸۳ فقره اشتغال زایی است که برای این منظور ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: آموزش راهبرد جدی و اساسی برای تحقق اشتغال زایی است از این رو موضوع آموزش برای مددجویان یکی از برنامه های محوری است که اشتغال پایدار را رقم می زند.

وی افزود: کمیته امداد امام (ره) براساس تفاهم نامه همکاری با ستاد کل نیروهای مسلح به سربازان خانواده های نیازمند در دوران خدمت سربازی آموزش فنی و حرفه ای ارائه می کند که پس از دریافت مدرک فنی و حرفه ای و اتمام دوران خدمت سربازی، با دارا بودن شرایط تسهیلات اشتغال زایی دریافت خواهند کرد.

حق گویان تصریح کرد: یکی دیگر از سیاست های راهبردی کمیته امداد امام (ره) واگذاری کارمردم به مردم است که برای این منظور مراکز نیکوکاری ایجاد می شود.

وی گفت: مفتخریم که نخستین مرکز نیکوکاری نیروهای مسلح کشور در لشگر ۱۶ زرهی قزوین ایجاد شده است تا کمک به نیازمندان از جمله سربازان واجد شرایط، تسهیل شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری خدمتگذاری به نیازمندان و محرومان را تسهیل می کند چراکه به دور از بروکراسی اداری برای خدمت به محرومان تلاش می کنند.

در ادامه فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهارکرد: مرکز نیکوکاری فرصتی است تا بستر انفاق و نیکوکاری موجود در لشگر ۱۶ زرهی را ارتقاء دهیم.

بابک جلالی عنوان کرد: کمک های جمع آوری شده در مرکز نیکوکاری لشگر ۱۶ زرهی قزوین با اولویت سربازان نیازمند هزینه می شود تا بتوانیم ضمن آموزش های نظامی و اجتماعی به سربازان، آموزش فرهنگ انفاق را نیز به صورت توأمان داشته باشیم.

وی یادآورشد: طی چند ماه گذشته از زمان افتتاح مرکز نیکوکاری شهید صیاد شیرازی تاکنون ۲۴۰ میلیون ریال برای نیازمندان جمع آوری شده که همه این مبالغ به سربازان نیازمند ، پرداخت شده است.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار