خبرهای داغ:

اجرای مرحله دوم کمک های مؤمنانه در شهرستان رامشیر

با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان و نیازمندان به کمک های انسان دوستانه،ناحیه مقاومت بسیج رامشیر مرحله دوم تهیه و توزیع بسته های معیشتی را برگزار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۲۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

جناب سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر ضمن تبریک دهه ی امامت و ولایت در خصوص این طرح اظهار کرد؛امروز به یاری خداوند درحال اجرای مرحله ی دوم رزمایش همدلی،مواسات و کمک های مؤمنانه هستیم که مرحله ی اول این رزمایش در ماه مبارک رمضان و در ۴ مرحله برگزار شد که ناحیه مقاومت رامشیر توانست قریب به ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و کسانی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند توزیع بکند.

وی افزود؛مرحله دوم ۳بخش خواهد بود که بخش اول آن عید قربان تا عید سعید غدیر،بخش دوم آن دهه اول محرم و بخش سوم این رزمایش به یاری خداوند دهه آخر ماه صفر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در ادامه به این موضوع اشاره کردند که امروزه با کمک خیرین و پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی بسیج این بسته ها را توزیع و در دهه ی آخر ماه صفر از ظرفیت شهرستان،هیئت ها و موکبات استفاده کرده و با کمک این عزیزان بسته ها را افزایش داده و بین نیازمندان توزیع کنیم.

همچنین از همه عزیزان در حد توان خود درخواست داریم به پایگاه های بسیج مراجعه کرده و این کمک هارا اهدا کرده که ان شاء الله این کار که در راستای فرمایشات رهبری هست و به یاری خداوند استمرار خواهد داشت را به نحو احسن انجام دهیم و انشاء الله شاهد برچیده شدن ویروس کرونا و برگشتن نشاط و سلامتی به جامعه و خانواده ها باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها