تقدیر مدیر سازمان بسیج کارمندان از مدیر و پرسنل بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت‌های چشم گیر پرسنل بانک کشاورزی استان در زمینه کمک‌های مؤمنانه و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مدیرسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشستی که به مناسبت هفته امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم  با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی در  سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان برگزار شد، با امیرحسام قزلباش، مدیر شعب استان و جمعی از همکاران بانک کشاورزی دیدار کردند.

 سرهنگ بیک نژاد در این دیدار از فعالیت‌های چشم گیر پرسنل بانک کشاورزی استان در زمینه کمک‌های مؤمنانه و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به کمک‌های پرسنل بانک کشاورزی به سیل زدگان استان(به ارزش شش میلیارد و پانصد میلیون ریال)، تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کسب کار‌های کوچک جهت حفظ استقلال مالی خانوارها، تهیه بسته‌های غذایی، طبخ و توزیع غذای گرم در مناطق محروم استان و ... تلاش مدیران و پرسنل بانک کشاورزی استان را در ترویج و تسری فرهنگ همدلی ارزشمند دانست.

در این نشست مدیر سازمان بسیج کارمندان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارت صاحب الزمان، از دو نفر از پرسنل خانم و آقای بانک کشاورزی؛ الگو در زمینه حفظ حجاب و عفاف اسلامی، تجلیل کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار