خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح

توسعه طرح باغ موزه دفاع مقدس مهمترین اولویت استان است

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان قزوین، دارای مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز می باشد و توسعه این طرح در اولویت اول استان است
کد خبر: ۹۲۶۴۸۶۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار عبداله عراقی رییس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان و رونمایی از کتاب آیت اله شیخ هادی باریک بین در دفاع مقدس، که با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان، امیر جلالی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین، با اشاره به جایگاه شخصیت آیت اله باریک بین امام جمعه فقید قزوین بیان کرد: توفیق آشنایی پیش از انقلاب با آیت اله باریک بین را داشتیم و نقش وی برای همه ما سرآمد بود.

وی گفت: آیت اله باریک بین سرپناهی برای همه ما بود و با ایجاد ستاد پشتیبانی، در اسرع وقت امکانات را برای ما فراهم می کرد.

سردار عراقی اظهار کرد: در سال ۶۵ که تیپ صاحب الامر(عج) استان قزوین راه اندازی شد و نقش وی در ایجاد این امر بسیار برجسته بود و تلاش زیادی برای راه اندازی تیپ انجام داد و به جرأت می توان گفت که تمام امکانات بغیر از تسلیحات را برای ما فراهم کرد و فقدان ایشان برای ما به معنای ثلمه ای بزرگ بود.

در ادامه سردار عراقی با اشاره به صورت جلسه دوم مبنی بر روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: عمدتا تا دو جلسه قبل نگرانی و دلواپسی داشتیم که اصول فنی و معماری و مهندسی این طرح انجام نشود چرا که معتقدیم آثاری که در کشور از چند هزار سال پیش تا کنون وجود دارد مورد قضاوت آیندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کار مطالعاتی بسیار خوبی در خصوص این پروژه انجام شده و هماهنگی های خوبی در استان وجود دارد و طی بازدید از این طرح، شاهد پیشرفت خوب پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان بودیم.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این پروژه دارای مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز می باشد و اگر بتوانیم امکانات لازم را فراهم کنیم خدمات مناسبی به خانواده ها ارائه خواهد شد و این توسعه در اولویت اول استان است.

سردار عراقی ادامه داد: در خصوص باغ این موزه نیز مطالعات بسیار خوبی انجام شده و انگیزه و اتحاد بسیار خوبی در این زمینه در استان وجود دارد و می توان جهش خوبی در این زمینه انجام داد و امیدواریم بتوانیم طرحی زیبا و ماندگار برای آیندگان در استان ایجاد نماییم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها